Candy Hun havde efterhånden lært sig selv at det ikke skulle gå hende på at når Rust ikke kunne sætte ord på tingene. Førhen havde det såret hende lidt, men det gjorde det ikke længere. Det var bare sådan og hun følte også at hun var god til at respektere den grænse. Det var selvfølgelig nogle gange lidt irriterende at han var så 'bange' for at lukke op, men i hendes hoved ville det kun blive værre hvis hun pressede ham. Hun tog hendes handsker på igen og bar fadet med lasagnen hen til det opdækkede bord, hvor hun forsigtigt stillede den. ''Drikkevarer'' hun kiggede hen på ham med et kort smil, inden hun satte sig ned. Hun ville i hvert fald på stranden i Rio, bare ligge i solen og blive pissesolskoldet som sædvanligt, men det var det værd. ''Jeg tager hen hvor som helst så længe du giver'' smilede hun drillende og tog paletten for at begynde at skære i lasagnen.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Candy & Rust Ons Maj 14, 2014 8:46 am
Rust
Han tog en kande vand og noget cola, bare for at de havde lidt at vælge imellem og gik hen og satte på bordet. Helt ubevidst kørte han lige sin hånd hen over hendes skulder, bare lige for at mærke hende. Det gik først op for ham, at han havde givet hende en form for 'kærtegn' i det han stod med 'ryggen' til hende på den anden side af bordet og skulle til at sætte sig ned. Han tog sig i at smile lidt fjoget, inden han tog sig 'sammen' og så roligt ud i det han satte sig ned overfor hende med front mod hende. "Jeg fatter ikke hvordan du gør" Sagde han med et lille smil og hentydet til hendes madlavning. Han havde et par gange lavet mad til dem, og det var endt med at de var nødt til at bestille mad udefra. "Vand eller cola?" Spurgte han og lagde hovedet på skrå.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Candy & Rust Ons Maj 14, 2014 9:44 am
Candy Hun gav et svagt gys fra sig da hun mærkede han kærtegn. Det gjorde at hun for en lille stund ikke kunne lade være med at smile - et smil hun dog alligevel trak hurtigt sammen, da han vendte sig med fronten til hende igen. ''Man skal bare tilføje lidt kærlighed, så bliver det perfekt'' smilede hun lidt, selvom det egentligt bare var at prøve sig frem hvilke opskrifter der var bedst. Den mindste lille ændring kunne ødelægge en god opskrift. ''Vand'' smilede hun og lod øjnene hvile på ham i et ganske kort øjeblik. Selvom han sikkert var træt efter at flyve så meget, så var det rart at han stadigt blev glad for at se hende og tage sig tid til at snakke og bare være sammen med hende. ''Jeg tænkte at vi skulle gå tidligt i seng i dag'' sagde hun mens hun lagde et stykke lasagne op på hans tallerken. Det var først efter et par sekunder at hun opfattede at den sætning godt kunne 'misforståes'. ''Altså.. Hvis du er træt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Ons Maj 14, 2014 9:50 am
Rust
Han havde faktisk ikke tænkt så langt, at hun ville sove ved ham. De havde tit sovet sammen før, men han blev altid overrasket over, at hun havde lyst til at sove med ham. "Jeg er virkelig træt, men..jeg vil gerne gå i seng også ligge og snakke med dig noget tid" Sagde han og så på hende med et lille smil, let bed han sig i læben, da han ikke plejet at sige sådan nogle ting, det handlet selvfølgelig ikke om følelser, men på en måde var det stadig 'for' meget. Men det var ligesom at han slet ikke tænke over det med Candy. Han tog noget vand og hældte op til hende. "Men..hvis jeg så giver, hvad vil du så lave i Rio?" Spurgte han og lagde hoved på skrå. Hun havde godt nok sagt, at hun ville være alle steder, men der var da nogen steder hun havde lyst til at opleve. Hun var en af de få personer som han ønskede at få nogle oplevelser og derved også minder sammen med.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Ons Maj 14, 2014 11:27 am
Candy Hun havde heldigvis snuppet et bad inden hun var taget hen til Rust, og selvom hun ikke var voldsomt træt, så var det altid rart at komme under dynen. Især hvis der også lå en Rust under xD. Hun lagde noget mad hen på sin tallerken også og begyndte langsomt at spise maden, da den faktisk stadigt var ret varm selvom den bare havde stået og simret lidt. Hun trak svagt på skuldrene, da hun som sådan var 'ligeglad' med hvad de skulle lave i Rio, så længe de bare kunne være sammen. ''Det eneste jeg kræver er en tur på stranden.. ellers.. er det op til dig'' smilede hun skævt. Hun havde nu heller ikke lagt så meget i det med at han skulle give, det var mest sagt for sjov og hun brød sig ikke om at være med på 'nas', men hun var sikker på at Rust ikke så det på den måde. ''Får jeg forresten en billet til din koncert også?'' spurgte hun, apropos nas xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 3:20 am
Rust
Han havde intet imod at han skulle betale for tingene, faktisk kunne han bedst lide når det var sådan. Godt nok var det på ingen måde penge som betød noget mellem dem, men han kunne godt lide at han kunne 'varte' hende lidt op og sørge for hende, når de var ude sammen. Han tog lidt mad over på sin tallerken og brummede tilfreds, da det virkelig smagte godt. Han elskede godt nok kød, men det manglet ligesom aldrig når Candy lavet mad. "Du følges vel med mig hen til koncerten, så skal jeg nok sørge for du kommer ind og får en god plads, jeg tror der er noget stort fyrværkeri i byen bagefter, vi kunne tage hen at se?" Spurgte han og smilede let. Han var på ingen måde en romantiker, men han ville alligevel finde det specielt og stå sammen med Candy og se sådan noget, det ville også være en perfect afslutning på deres aften.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 4:39 am
Candy Hun fik spist sin mad op og skubbede forsigtigt tallerkenen en smule væk fra sig, da madlugt altid gjorde en lidt småkvalm når man var mæt xD Fyrværkeri var altid flot og hun måtte indrømme at hun godt kunne lide idéen om at stå sammen med Rust en sommernat og kigge på fyrværkeri. ''Mhm.. også gå hjem og starte vores eget fyrværkeri senere'' svarede hun lettere tørt og prøvede at virke så 'casual' som muligt, men hun kunne alligevel ikke lade være med at give en usikker fnisen fra sig til sidst. Svagt rømmede hun sig for at komme væk fra den 'sætning' igen, inden hun kort nikkede mod den portion han var igang med. ''Når du er færdig, så tænker jeg at jeg tager opvasken så du kan komme i bad?'' foreslog hun og lagde hovedet på skrå.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 6:20 am
Rust
Han kunne ikke lade være med at smile af hende, da hun sagde at de kunne starte deres eget fyrværkeri når de kom hjem. Det ville bestemt være noget som han ville se frem til, men det kom altid lidt bag på ham når hun sagde sådan nogle ting. "Jeg hjælper i hvertfald med at sætte ord" Sagde han med skævt smil, da han egentlig ikke brød sig om, at hun skulle gøre sådan nogle ting. Men han havde opvaskemaskine, så der var ikke så meget igen og det ville i sidste ende betyde, at de ville have mere tid sammen. Han skubbede let sin tallerken væk og rejste sig lidt op. Hurtigt tog han fat i hendes hånd og 'trak' hende ind i sin farm. Han lagde sine arme om hende og holdt hende let ind til sig. "Tak for mad" Sagde han med et lille smil. Han vidste godt, at det var lidt mærkeligt sådan uden videre at give hende et kram, men han elskede at have en tæt på sig og hun skulle have et 'ordentligt' tak for de ting hun havde gjort for ham i dag.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 6:38 am
Candy Hun lod sig blive trukket ind i hans favn og kunne i et øjeblik ikke lade være med at smågrine lidt, da hun blev helt 'overrumplet' af at få det kram. Hun havde ikke set det komme, men det havde været en sød lille overraskelse. ''Det.. var så lidt'' smilede hun svagt og så op på ham. I hvert fald gjorde det ikke lysten mindre til at lave mad til ham i fremtiden nu hvor han var så taknemmelig xD Hun kyssede ham flygtigt på læberne, inden hun roligt vred sig ud af hans greb og gik hen mod bordet og begyndte at samle tallerkener sammen. Kort kiggede hun hen mod ham og nikkede derefter ud mod badeværelset. ''Hop så i bad med dig, så bliver vi hurtigere færdige'' skyndte hun på ham, mens hun bar tingene op til vasken.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 6:45 am
Rust
Han smilede let, da hun kyssede ham og gengældte det kort. "Jeg låser ikke døren" Sagde han drillende, bare lige for at se hvordan hun ville reagerer. Han troede dog ikke, at hun kunne finde på at komme ud til ham i badet og bare sidde at kigge, men havde det været omvendt ville han nok ikke kunne dy sig xD Han gik ind på sit værelse og fandt noget rent tøj frem, inden han gik ud på badeværelset, tog sit tøj af og steg ind i badet. Han lukkede let sine øjne, da det var dejligt at få et bad efter så lang en tur, han følte sig heller ikke specielt lækker når han sådan skulle være tæt på Candy. Nu hvor hun havde overrasket ham i dag, så besluttet han sig for, at han også ville finde på noget specielt for hende mens de var i Rio. Noget hun ikke lige ville glemme.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 6:54 am
Candy Hun kastede et sidelæns blik hen mod ham da han fyrede den sætning af og hun kunne i et øjeblik ikke lade være med at give en svag fnisen fra sig, da hun ville føle at det var lidt uhøfligt bare at gå ind på et badeværelse hvor der var nogle xD Godt nok inviterede han selv til det, men hun ville stadigt have det lidt presset med det. Hun begyndte at sætte tingene i maskinen da han var gået og fik vasket nogle af de store ting i hånden. Hun blev ret hurtig færdig da hun var god til at gøre rent mens hun lavede maden også. Efter at have tørret bordene af en sidste gang gik hun ind i hans soveværelse og smilede kort, da det nu alligevel var lidt tid siden sidst hun havde været der. Hun satte sig forsigtigt ned på sengetæppet og begav sig ellers blot til at vente på ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 7:08 am
Rust
Han sørget for hurtigt at vaske sit hår, da han skulle føle sig ordentligt ren. Det havde været en virkelig lang tur og man følte sig kun 100% ordentlig ren i sit eget bad. Han gik ud af badet og tog sit tøj på og fik kort tørret sit hår. Inden han gik ind til hende og smilede let da han så hun sad og ventet på ham. Han gik hen og satte sig ved hendes side og lænede sig en smule ind til hende. "Hold kæft hvor er jeg mæt" Sagde han med et lille smil og sukkede svagt. Han 'kiggede' op i panden på sig selv og begyndte at grine let, da han godt kunne fornemme at hans hår ikke sad specielt pænt efter han bare hurtigt havde tørret det. "Jeg er skide sexy ud, ikke?" Sagde han drillende og rystede let på hovedet, for at prøve at rette en smule på sit hår og få det til at falde på plads igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 7:41 am
Candy Hun smilede lidt af ham da han kom ind og satte sig med 'skørt' hår ved siden af hende. Blidt gav hun ham et mindre puf og så hen mod hans øjne for en stund. ''Selv ikke en dårlig hårdag kan gøre dig mindre sexet'' grinede hun og mente det faktisk. Han så godt ud uanset hvad næsten i hendes øjne. Forsigtigt trykkede hun håndfladerne ned i sengen og lænede sig en smule tilbage inden hun tog en dyb indånding. Faktisk havde hun haft noget på hjerte, men hun ville bare ikke smide det direkte i hovedet på ham når han lige var kommet hjem. Hun så på ham ud af øjenkrogen og mærkede alligevel at hun blev lidt nervøs - mens hun egentligt følte at hun ikke havde noget at være nervøs for. Hun lod sin tand bide sig kort ned i den nederste læbe og rettede svagt på sin stilling. ''Ej.. Jeg fik et kys af en.. her forleden..'' indrømmede hun og tog sig alligevel i at se væk fra ham igen. Det var første gang hun havde sådan en 'oplevelse' at fortælle ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 7:49 am
Rust
Han gik nærmest fra at smile, til at blive en smule mere seriøs. Der skulle ikke særlig meget til før han lukket af overfor folk og han var 'ekstra' slem til det når hans følelser kom en smule i klemme. "Du fik et kys af en?" Formåede han alligevel at sige i samme tonefald og så bare på hende med et skævt smil. Han tog sig kort i at tænke, at det måske var derfor at hun havde gjort så meget ud af dagen i dag, fordi hun på et eller anden måde skulle gøre noget godt. Men han vidste godt, at de intet havde sammen og der derfor intet var at hun skulle rode bod på. Forsigtigt rettede han sig en smule op, hvilket også gjorde at han rykkede en smule væk fra hende. Han kunne ikke rigtig 'fortsætte' med at være tæt på hende, samtidigt med at hun fortalte sådan nogle ting, det var dog umuligt at se på ham, at der var noget galt - faktisk var det umuligt at se hvad han overhovedet følte.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 7:57 am
Candy Hun blev ikke overrasket over at han rykkede væk fra hende - tværtimod. Hun gjorde heller ikke noget for at rykke tættere på ham igen, da hun ikke ville tvinge ham til at kigge på hende eller mærke hende tæt ved sig hvis ikke han ville. ''Ja.. Det.. Han kom forbi med mad da jeg var syg og.. så kyssede han mig ude på opgangen inden han gik'' forklarede hun og kiggede hen mod ham igen. Hun brød sig ikke rigtigt om at fortælle ham om sådan nogle ting, men hun ville heller ikke holde dem skjult. Det betød jo heller ikke så meget. ''Jeg.. tænkte bare at jeg ville sige det.. Eller.. jeg ved ikke om jeg bare skulle have tiet stille med det..'' forklarede hun og følte sig i et øjeblik en smule forvirret. Det var første gang i lang tid at hun havde tvivlet på hendes forhold til Rust. Måske kunne de ikke dele alt alligevel?
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 8:05 am
Rust
Han ønskede ikke at lukke sådan i over for hende, når hun bare prøvet på at være ærlig. Men han vidste, at Candy ikke ligefrem signaleret sådan nogle til hvem som helst, så på en eller anden måde måtte der have været en 'åbning' før at han ville kysse hende. Han så sig forsigtigt tilbage og satte en pude op som ryglæn, inden han satte sig tilbage. Han kunne få det til at se helt naturligt ud og som om, at han bare manglet noget støtte i ryggen, men i virkeligheden var det jo helt bevidst og spørgsmålet var, om hun ikke kendte ham godt nok til at vide det. "Hvorfor skulle du tie stille med det?" Spurgte han roligt og lagde sit hoved på skrå og så på hende. Han vidste godt, at det var et umuligt spørgsmål at svare på, men han ønskede hun fortalte ham alt, men nogle sandheder var bare 'værre' end andre.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 8:13 am
Candy Hendes blik faldt hen mod puden som han lænede sig tilbage mod og hun vidste i et øjeblik ikke om han måske gjorde det for at komme 'væk' fra hende. Derfor blev hun også siddende og kiggede hen mod ham mens hun trak på sine skuldre til hans spørgsmål. ''Det.. ved jeg ikke. Jeg har ikke været i din situation før og vi to er jo..'' hendes sætning døde en smule hen, for hun vidste ikke rigtigt hvordan den skulle ende. Eller jo, hun ville have sagt 'mere end bare venner', men det var som om at det var fy at sige ord der satte deres forhold i bås. ''Glem at jeg sagde det, det.. er alligevel ikke noget'' smilede hun kort og kiggede kort ned i madrassen. Hun havde det faktisk dårligt over at have sagt det og hun var bange for at han måske ville se hende i et andet lys. At hun ikke længere var lille 'urørte' Candy.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 8:23 am
Rust
Han kunne godt se, at hans måde at være på overfor hende var lidt hård og hun ikke følte sig helt så tilpas som før. Eller det gjorde ingen af dem. Der plejet aldrig at være en akavet stemningen mellem dem og han vidste også, at han på ingen måde var noget 'optimalt' for hende på sigt. Så selvfølgelig ville han kunne 'onde' hende en anden fyr og i længden ville han sikkert også vænne sig til at høre omkring det. Han vendte blikket lidt væk, da han godt kunne gætte hvordan hendes sætning ville ende. Han ville også ønske, at han var i stand til at afslutte det. Men han kunne ikke og derfor måtte han også 'tage' konsekvenserne af, at der aldrig ville komme ord på det de havde sammen. "Så..er han sød?" Spurgte han med et skævt smil. Han ønskede egentlig ikke at vide mere om denne fyr og hun prøvet vidst også at ligge lidt låg på. Men det betød alligevel mere, at hun kunne komme til ham med alt, end hans egne følelser.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 8:34 am
Candy Hun ville lyve hvis hun ikke mente at Liam var en flink fyr, for det var han. Og hjælpsom. Men i virkeligheden var han måske, lidt ligesom Rust også var, lidt for langt fremme i skoen til hende. Ikke at det gjorde noget, men det var i hvert fald nok til at hun stod af og ikke havde lyst til noget fast. ''Han er flink..'' svarede hun og trak ligegyldigt på skuldrene og lod blikket hvile kort på ham. Hun vidste ikke om hendes ord havde såret ham, men hun kunne ligeså godt lade være med at spørge for han ville aldrig indrømme overfor hende hvis de havde. Hun nikkede kort ned mod den halvdel af sengen som hun sad på. ''Må.. jeg ligge mig ned?'' spurgte hun stille uden helt at vide hvorfor hun følte at hun skulle spørge om lov. Normalt ville hun bare have gjort det, men stemningen virkede bare lettere anstrengt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 8:42 am
Rust
Han nikkede let, da hun sagde at han var flink. Det var lidt det vigtigste for ham. Hvis hun endelig skulle have en anden, så skulle det også være en som behandlet hende ordentligt. "Selvfølgelig" Sagde han med et skævt smil og tog fat i hendes pude og puffet den lidt op, sådan så hun også ville kunne sætte sig op af den. Han havde virkelig også svært ved, at give hende en kold skulder. Hun var en af de få personer, der altid havde været i hans liv, men måske også netop derfor at det betød noget for ham. Normalt ville han være ligeglad med sådan noget. Men uanset hvad, så var han glad for at se Candy igen og bruge sin tid med hende. "Så..hvad skal vi lave imorgen? Sove længe?" Spurgte han drillende. Han vidste at de ville kunne snakke til langt ude på natten om ingenting og derfor under alle omstændigheder nok ende med at gå sent i seng.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 9:01 am
Candy Hun kravlede længere ind på sengen og fik sig lagt forsigtigt ved hans side. Hans spørgsmål røg lidt ud af det andet øre, da hun var lidt væk i sine tanker. Egentligt var hun lidt nervøs for om måske havde forklaret det som værende mere end det var, for der var som sådan ikke noget mellem Liam og hende. Hun rykkede forsigtigt tættere ind til ham, kun for at kunne hæve en smule op og vende sit ansigt mod hans. Hun kyssede ham blidt på munden en enkelt gang og hævede siden da hovedet op igen, men hendes blik lå fæstet mod hans. Hun vidste ikke helt om hendes budskab var tydeligt, men hun ville bare 'forklare' ham at hun foretrak ham til enhver tid og at den plads han havde hos hende var der ingen der kunne tage. Men hun kunne bare ikke formulere det. Og sikkert heller ikke hentyde det. Hun flyttede blikket fra hans læber og hen til brystkasse og sukkede lavt, mens hun holdte sig oppe med den ene hånd.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 9:13 am
Rust
Han gengældte svagt hendes smil, da hun lænede sig frem og kyssede ham. Han vidste godt, at der ikke rigtigt var noget som kunne rykke på det de havde, men han havde måske følt at det var lidt et 'baghold'. Han satte selvfølgelig pris på, at hun fortalte ham sådan nogle ting og at hun havde 'tillid' nok til at fortælle ham det, men det var bare kommet meget pludseligt. Han lagde sin arm under hendes pude og brummede let, "Bliver du ikke træt i armen af at sidde sådan?" Spurgte han lidt dumt, men han kunne ikke få sig selv til at sige, at han gerne ville have at hun lå hos ham. "Du..kender mig, jeg" Sagde han og vendte sit blik lidt væk fra hende. "Kan ikke sådan noget" Mumlede han stille, da han et eller andet sted følte at han også skyldte hende en forklaring, selvom den virkelig var ringe.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Tors Maj 15, 2014 10:24 am
Candy Hun nikkede svagt til hans spørgsmål, da det spandt mere og mere i hans arm mens hun støttede sig sådan med den. Hans forklaring fik dog et smil frem på hendes læber - ikke selve forklaringen, men fordi han simpelthen bare var så dårlig til det. Det gav hende dog ikke lyst til at ligge sig ved hans side mere - i stedet kravlede hun blidt hen over ham og satte et knæ i hver side. Samtidigt lænede hun sig forsigtigt fremad og så ned og begyndte blidt at kysse ham op af halsen. ''Mhm, jeg kender dig..'' gentog hun mumlede, mens hun fortsatte kyssene og lod dem blive ført op mod hans læber. Hun stoppede dog lige inden at deres læber for alvor mødtes. Hun hævede sig en smule op igen og kiggede ned på ham mens hun bed ned i sin læbe. ''Jeg.. kysser dig altså nu..'' 'informerede' hun, hvilket hun normalt ikke plejede. Hun ville bare være sikker på at han ikke afviste hende oven på hendes lille 'nyhed'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Fre Maj 16, 2014 3:29 am
Rust
Han vidste inderste inde godt, at han på ingen måde behøvet at tvivle på Candy. De havde altid haft hinanden og det var der ikke rigtigt noget der kunne ødelægge. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at hun ville kysse ham. Uanset hvad, så ville han nok aldrig kunne sige nej. "Kysser du mig nu?" Sagde han drillende og 'rettet' forsigtigt sit hoved en smule op, så det kom lidt tættere på hendes, dog gik det 'useriøst' hurtigt af ham, i det han kom tættere og tættere på hende. Han vejrtrækning blev på samme tid mere rolig, men hans puls steg. Ganske blidt lod han sine læber køre op af hendes hage og stoppede lige før deres læber mødtes. "Så..kys mig" Mumlede han stille og mærkede, hvordan han nærmest blev helt svimmel af at være så tæt på hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Candy & Rust Fre Maj 16, 2014 3:49 am
Candy Hun mærkede hvordan det helt gav et sug i hendes mave da hans læber nærmede sig hendes igen. Det med at være den som havde styringen var ikke hendes force og hun havde det tit bedst med at det var Rust som startede kys og sådan. Det var nok lidt hendes halvdårlige selvtillid som lå til grunde for det, for hun vidste jo godt at Rust ikke ville afvise hende under normale omstændigheder. Hun bøjede forsigtigt sit hoved en smule ned ad og lod til sidst blidt deres læber berøre hinandens. Hendes hjerte begyndte med det samme at slå hårdere og hun tog sig i at komme til at trække vejret helt højlydt, næsten som om hun gispede for et kort øjeblik. Forsigtigt begyndte hun at lægge al sin vægt hen over ham og dermed 'presse' ham rigtigt ned og ligge.