VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Candy & Rust

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeLør Maj 24, 2014 2:55 am

Candy
Hun vidste ikke helt hvor han ville hen med alt dette. Han havde jo aldrig rigtigt vist hende hvad han ville og bare det faktum at han var sammen med andre gjorde hende ikke just klogere på det. Skulle hun bare sidde og trille tommelfingre mens han hyggede sig godt og grundigt? Hun havde aldrig forlangt eller forventet noget af ham siden han rejste ud i verden, for på denne måde undgik at hun blive såret. Hun følte sig næsten immun over for det nu. Selvfølgelig gik det hende på, andre dage mere end andre, men hun accepterede fuldt ud at han levede sit liv på den måde og hun ville aldrig prøve på at overtale ham til andet. ''Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige? Du har aldrig sagt at du ville mere end det her, og helt ærligt, vil du det?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeLør Maj 24, 2014 3:10 am

Rust

"Jeg ved ikke hvad du vil have jeg skal sige Candy" Mumlede han stille. Han havde altid haft en eller mærkelig idé om de to sammen, men ligenu følte han, at hun havde sagt at de to sammen ikke var hendes drøm. Selvfølgelig kunne han også onde hende at komme videre, men tanken om at han skulle undvære hende på det punkt, var alligevel mere end han lige kunne bære. Han vidste, at han normalt bare ville lukke helt af og benægte tingene, men han følte også at det var ham som i sidste ende ville tabe nu, hvis han benægtede sine følelser 100% overfor hende. "Jeg er nok ikke typen for sådan noget" Sagde han næsten helt lydløst. Egentlig mente han, at han nok ikke var den rette for hende, men det var alligevel for svært at sige, at hun skulle have noget 'bedre' end ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeLør Maj 24, 2014 9:15 am

Candy
Hun vendte blikket ned i gulvet, da hun ikke helt vidste hvor hun ellers skulle gøre af det. Der havde aldrig sat ord på det de havde, men det føltes bare sært at det virkede som om at han fik et behov for det i det øjeblik hun trådte ved siden af, selvom han selv havde gjort det så mange gange. Det var så sjældent at Rust viste følelser på den måde, og hun havde aldrig oplevet ham være 'skuffet' over hende. Faktisk anede hun ikke hvordan hun skulle håndtere det. Ville det blive værre hvis hun dykkede ned i det? ''Det.. er alligevel ikke noget seriøst.. Du behøves ikke føle dig truet eller noget'' sagde hun stille og lagde prøvende sin ene hånd på hans skulder. Hun vidste virkeligt ikke hvad hun skulle gøre eller sige for at gøre det bedre.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeLør Maj 24, 2014 10:17 am

Rust

Han brummede svagt. "Jeg har vel ikke noget at føle mig skuffet over. Du har ret, du har din drøm. Jeg er ikke hjemme, så jeg kan være med til at opleve dig sammen med dig" Sagde han med et skævt smil. Han vidste godt, at det var svært når de ikke var sammen hverdag og have noget seriøst. Uanset om han gerne ville eller ej. Han rejste sig op i det hun prøvede at røre ved ham. "Jeg kan ikke Candy" Sagde han stille. Han havde ikke regnet med, at han ville blive så skuffet, men han kunne ikke lige holde til at være tæt på hende nu. Det ville nok hurtigt gå over, da han aldrig rigtigt kunne være sur på hende, men han havde altid havde 'brug' for luft når han ikke var på skuffet over ting. Egentlig ville han ikke afvise hende hvis hun kom hen til hende, men han følte det var en 'svaghed' at vise, at han gerne ville have hende tæt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 5:17 am

Candy
Hun fjernede sin hånd omgående da han gjorde tegn til at rejse sig. Det var svært for hende at se Rust sådan og så endda vide at det var hendes 'skyld'. Selvom det lød vanvittigt, så havde hun måske en stærkere psyke end ham i sidste ende? ''Det.. er også i orden'' sagde hun stille og lod forsigtigt sin hånd køre op i hendes hår, inden hun lettere distraheret snoede en tot rundt om sin finger. Hun havde svært ved at finde ord lige nu, noget som hun normalt ikke havde i Rusts selskab og hun følte heller ikke at hun kunne trøste ham fysisk, når han ikke engang ville lade hende røre ham. Hun rejste sig forsigtigt op og gik nogle skridt hen mod vinduet. Forsigtigt satte hun sig op i kammen og kiggede tavst ud.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 5:23 am

Rust

Han vidste, at det ikke hjalp noget at vise hende den side. "Jeg..skal lige på toilet" Sagde han en smule fraværende, inden han bare gik ud på toilettet. Han tog noget vand i hovedet og stod lige nogle minutter for at komme en smule til sig selv. Han vidste ikke, om det betød noget for hende eller hvor han stod i forhold til, men han var nødt til at vise sig fra sin 'bedste' side, hvis han bare skulle han en minimal chance for at fortsætte det de havde sammen. På mere end blot vennefod. Efter lidt tid gik han ud fra badeværelset og hen til hende og lagde sin hånd ved hendes knæ. "Intet skal ødelægge vores dage her i Rio" Sagde han og sendte hende et svagt smil. Han vidste dog ikke, om han allerede havde 'ødelagt' stemningen? Han ville nok ikke helt kunne være sig selv, men han ville forsøge sit bedste, det var så sjældent de havde alene tid sammen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 5:50 am

Candy
Hun nikkede en smule og sendte ham et prøvende smil, da han gik. Den skyldfølelse hun havde i kroppen blev ikke bedre i hans fravær, tværtimod. Måske skulle hun i virkeligheden bare holde sig fra fyre generelt, så blev man ikke såret og man sårede heller ikke andre, tænkte hun. Hun hørte godt at døren gik op, men hun kiggede ikke op på ham før han kom hen og lagde sin hånd ved hendes knæ. Kort kiggede hun op på ham og smilede af hans ord. ''Sandt.. Jeg.. ved godt at jeg ikke skulle have fyret det af..men jeg.. kunne ikke bare sidde og spise og.. vide det'' sagde hun stille og vendte sig bedre om mod ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 5:57 am

Rust

Han trak let på sine skuldre. "Det er aldrig sjovt at høre sådan noget" Indrømmede han og bed sig i læben, inden han forsigtigt med den anden hånd tog fat om hendes andet knæ og 'vendte' hende med front mod sig, inden han gik et lille skridt tættere på hende. "Til gengæld har jeg dig alene de næste par dage" Sagde han med et lille smil. Han kunne bedst 'ignorer' det som lige var sket, ved overhovedet ikke at snakke om det. Han var glad for hun havde fortalt det. Han følte også, at det var 'rigtigt' af ham at signalerer, at sådan noget trods alt havde en betydning for ham og gik ham på, men han ikke var 'sur' i længere tid. "Så hvad har du lyst til vi laver nu? Skal vi blive her, gå ud at spise, gå en tur på havnen?" Forslog han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 6:42 am

Candy
Hun ville heller ikke bryde sig om at høre om Rusts erobringer, men i hendes hoved kunne hun ikke holde sådan noget skjult. Hun havde brug for at være ærlig, både over for sig selv og ham. ''Jeg vil gerne alt det, men..'' hun sukkede lydløst, da hun ikke 100% følte at stemningen var til at de bare gik ud og lod som ingenting. ''Vi kunne også lave noget andet..'' foreslog hun, da der måske var brug for en helt andet form for 'ice breaker'. Hun hævede sig en smule op og kunne i et øjeblik ikke lade være med at smile helt drillende til ham. ''Vi kunne..lege en leg?'' foreslog hun og skrånede hovedet, da det ville være en perfekt måde at grine lidt af tingene igen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 6:50 am

Rust

Han vidste ikke, om han med kommende beskeder kunne tage det så pænt. Tit kom han bare med en eller anden negativ kommentar, som lige signaleret at han var ligeglad, men det ville i sidste ende gå udover ham selv. "Lege en leg?" Gentog han og smilede let tilbage til hende, da han ikke helt vidste hvad hun mente. "Jeg skal i hvert fald lige have noget at drikke, så jeg klar. Du kan bare forklare reglerne?" Sagde han og gik hen til minibaren og fandt en iskold cola og en lille rom frem, som han blandet i et glas. Han skulle alligevel lige have lidt at styke sig på xD "Skal du have noget med?" Sagde han og nikkede mod baren. Normalt var det virkelig dyrt med de minibare, men han havde efterhånden rejst så meget, at han havde en del ekstra point som han bare kunne bruge løs af.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 7:22 am

Candy
Hun rystede svagt på hovedet, da hun ikke var tørstig. Eller i hvert fald ikke efter Rio, som hun stadigt var lidt ør i hovedet over. ''Jamen.. hm..'' hun hoppede ned fra vindueskammen og gik hen mod minibaren hvor han stod og blandede sin drink. Hun lagde sine hænder på bordet og lod let fingrene slå mod, mens hun smilede helt kækt, da hun synes at barnlige lege såsom S P eller K var virkeligt sjove. Hvad med at vi giver hinanden.. 3.. eller 5 spørgsmål.. Og vi så svarer 100% ærligt på dem? Det kan være sjove ting, pinlige, seriøse.. Vi bestemmer helt selv?'' smilede hun skævt og betragtede ham lidt. Måske var det ikke den bedste leg lige nu, men mon ikke de kunne holde sig udenom de superseriøse emner?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 7:32 am

Rust

Han så på hende, da hendes idé faktisk lød meget sjovt og en god måde at nedbryde den dårlige stemning igen. Han vidste ikke helt, i hvilken dur hun gerne ville have de spørgsmål, men i princippet havde han absolut intet at skjule for Candy. "Begynder du?" Sagde han og smilede let til hende, da hun stod lige foran ham. Sommetider skulle han virkelig holde sig tilbage for ikke at røre ved hende, selvom tanken omkring hun havde været sammen med en anden stadig lå i baghovedet på ham. Roligt tog han en tår af sin drink og satte den tilbage på bordet. Han sendte hende et drillende blik, "100% ærligt" Sagde han og nikkede helt roligt, selvom han godt kunne være en smule nervøs for hvad hun ville spørge om, han vidste dog at spørgsmålene nok hurtigt ville stige i 'sværhedsgrad'.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 8:24 am

Candy
Hun vidste ikke 100% hvor spørgsmålene lå henne og hvor meget der var tilladt, så hun besluttede sig for bare at kaste sig ud i det og se hvad der skete. Igen slog hun fingrene mod bordet mens hun tænkte, men det tog ikke længe før hun begyndte at grine. ''Ej..Hm.. Hvis du skulle købe et sexlegetøj, hvad ville du så købe?'' spurgte hun med et drillende smil. Det var et spørgsmål som gik over stregen, men samtidigt var det ikke sindssygt personligt eller noget han kunne blive fornærmet over som sådan. Hun fugtede forsigtigt sine læber mens hun ventede på svaret, for den norske kolde natur var ikke særlig sød mod hendes hud eller læber.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 8:47 am

Rust

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun spurgt om hvilket sexlegetøj han ville købe, hvis han skulle. "Hvilket sexlegetøj" Gentog han og tænkte sig kort om. "Jeg ved ikke om man kan kalde det sexlegetøj, men noget bind for øjnene også håndjern. På den måde skulle ens sanser arbejde lidt mere" Sagde han og så på hende. På en eller anden måde, var det lidt mærkeligt at fortælle sådan nogle ting til Candy, men de havde også altid været meget åbne overfor hinanden. "Fortæl om en fantasi du har" Sagde han og så på hende med et drillende blik. Han havde sommetider svært ved at tyde Candy på de punkter, fordi sommetider virket hun en smule genert, men han vidste også at der alligevel 'gemte' sig noget mere bagved, og måske ville han finde ud af hvad hun kunne 'lide'. Selv elskede han 'unikke' øjeblikke med hende, som aftenen på altanen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 9:15 am

Candy
Hun bed sig lidt i læben for at holde en lettere ukontrolleret fnisen tilbage, men uden held. Hendes blik flakkede en smule og fandt først ro da hun så ned i bordet. ''Ej..'' smilede hun lidt og tog en dyb indånding. Faktisk, havde hun ikke brug for at tænke videre over det, for hun vidste allerede svaret før han havde spurgt. ''At.. lege stripper?'' svarede hun og rettede sig en smule op. Hun mærkede at hun rødmede en del, men alligevel fandt hun modet til at kigge på ham. ''Du ved.. have sexet tøj på, opføre sig.. forførende, bevæge sig forførende.. Se det begær der er i fyrens øjne imens..'' svarede hun fuldt ud og rømmede sig lidt. ''Hvad er det mærkeligste du har tændt på?'' spurgte hun med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 9:26 am

Rust

Han blev egentlig en smule 'paf' over hendes svar, alle havde jo nogle fantasier og ting de gerne ville prøve og de havde jo også aftalt, at de skulle være helt ærlige, men alligevel 'ramte' det ham når hun snakkede lige ud af posen. Han ville bestemt ikke have noget imod at være forsøgskanin til hendes fantasi, men det ville han på ingen måde sige højt. Hun kendte nok allerede svaret anyway. "Der var engang jeg fik et telefonopkald, som endte ret galt, men alligevel" Sagde han og hentydet til deres 'telefonsex' samtale. Nu var det pludselig hans tur til at blive en smule genert og få et flakkende blik. Normalt var han aldrig genert på det punkt, men det var svært at indrømme at der faktisk ikke skulle mere til, før hun kunne 'tænde' ham. Selvfølgelig betød ordene også noget, men det at han vidste at hun havde ringet til ham og på en eller anden måde havde lyst til ham var nok.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 10:38 am

Candy
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af hans svar. Havde det virkeligt tændt ham? Det havde jo virkeligt gået så dårligt og i det øjeblik hun havde lagt på havde hun haft det så skidt over at have fucket det så godt og grundigt op. ''Seriøst? Rawr?'' efterlignede hun sig selv fra telefonopkaldet og begyndte at grine. I dag var det bare sjovt at se tilbage på og det slog hende lidt hvor sindssygt meget hun alligevel havde udviklet sig siden hun var 16. Hun var stadigt genert, meget. Men hun havde flyttet sig og turde at være en smule mere selvsikker. ''Det er din tur..Og vær nu sød ved mig?'' smilede hun. Det virkede heldigvis til at stemningen havde lettet en smule.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 10:46 am

Rust

Han nikkede let. "Det..var virkelig en mærkelig samtale og jeg fik vidst også fortalt, at du ikke var så god. Men tanken om, at du ville have mig og derved forsøgte, tror jeg gjorde at jeg blev tændt" Sagde han med et lille smil. Hun skulle ikke gøre særligt meget før han blev tændt, der havde hun ham nok også på et svagt punk. "Hvis der er en herinde som du gerne vil have sex med, hvordan ville du så gerne have det skulle ske? Altså hvordan, hvor...?" Sagde han drillende. Han ville godt lige høre, om hun stadig havde lyst til ham på den måde, eller om ham Liam havde overhovedet på det punkt. Det håbet han virkelig ikke, fordi han ville blive sindssyg hvis han skulle holde sine finger væk fra Candy. Han mødte hendes blik og smilede bare drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 9:16 am

Candy
Hun tog sig en smule til hovedet, da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle besvare spørgsmålet. Ikke at det var for meget, men måske spurgte han hende mere for at få noget bekræftelse på en eller anden måde. Hun begyndte at grine lidt og kiggede ned i gulvet. ''Ej altså..'' smilede hun lidt og prøvede at tænke over hvordan hun skulle svare. ''Det.. Hm.. Måske lidt spontant? Eller.. Måske.. Tænde op i pejsen og.. langsomt tage tøjet af hinanden.. Kæle lidt og have fuldstændigt intens sex på tæppet og mærke varmen fra pejsen imens?'' hun bed sig lidt i læben og kunne ikke lade være med grine af hendes svar. ''Du er altså ikke særlig sød.. Nu stiller jeg dig et sødere spørgsmål, fordi sådan er jeg. Så mit spørgsmål lyder... Kvinder eller musik?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 9:27 am

Rust

Han lyttede til hendes ord og nikkede let, da det alligevel lød ret godt. Selvom han aldrig ville indrømme det var han meget følsom på det område. Selvfølgelig var det rart også at være ligepå og hårdt sommetider, men som regel var det også bare det at være tætte sammen og mærke hinanden som betød mest. "Jeg ikke helt sikker på, hvad du mener" Sagde han med et skævt smil. "Men det vel næsten det samme som om jeg vil drukne eller hoppe ud fra en bro" Sagde han lidt i sjov. "Musikken tror jeg" Sagde han med et skævt smil. Musikken vidste han altid hvor han havde og der var ikke rigtigt nogle følelser i klemme. Desuden havde hun sagt kvinder. Den kontakt de to havde sammen ville han for alt i verden ikke undvære, men det de havde dækket begrebet kvinder ikke over. Selvom hun måske ville forstå det på den måde? "Beskriv dit første kys" Sagde han med et lille smil. De havde været 'sammen' meget længe, men han vidste faktisk ikke om han havde været hendes første?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 10:00 am

Candy
Det overraskede hende på ingen måde at han svarede som han gjorde. På en måde havde hun 'mærket' det valg på egen krop, selvom det var ret egoistisk at sætte det op på den måde. ''Mit første kys?'' smilede hun, da han nok godt vidste at det var ham. ''Det var da denne her mærkelige fyr tog fat i mig en juleaften i det øjeblik vi var alene og kyssede mig under misteltenen.. Og sagde at han ville savne mig når jeg rejste til Rio'' smilede hun skævt, og kiggede ned i bordet for ikke at komme til at smile. Hun huskede stadigt hvor 'høj' hun havde været over det kys resten af den juleaften. Det var nok den bedste gave hun fik det år. ''Hvis du skulle give mig en gave som.. du troede ville betyde noget for mig, hvad ville du.. give mig?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 10:09 am

Rust

Han brummede svagt og så på hende, da han tydeligt husket det kys. Han havde længe syntes at hun var skide sød og havde prøvet at vise det, men dengang var han ikke så god til noget og det var han stadig ikke. Men han vidste, at hun skulle rejse nogle dage efter og havde derfor givet det et forsøg. Heldigvis havde hun gengældte det og han havde en fantastisk følelse i kroppen, det havde han stadig når han var sammen med hende. "En gave" Sagde han med et skævt smil. "Jeg ved godt hvad jeg ville have af dig, som jeg ville blive skide glad for" Sagde han med et skævt smil. "Jeg håber at en weekend med mig, et eller andet sted du vælger. Vi laver hvad du vil, men at jeg er med og nær dig, vil betyde meget" sagde han stille. "Men skal det være en gave? Sådan ting..eller kan en weekend sammen også være en gave?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeTirs Maj 27, 2014 1:33 am

Candy
Hun smilede lidt, da det var den gave han havde givet hende nu. En gave som hun måske havde ødelagt lidt, følte hun. ''Prøv en ting.. eller.. måske det lidt svært.. Lad os vende spørgsmålet om til hvilken materiel ting man kunne give dig i stedet?'' smilede hun drillende og lagde tryk på 'materiel', så han ikke kunne sige et knald xD Faktisk var hun ret nysgerrig, for hvad gav man egentligt fyren som havde alt? Måske noget der var tilknyttet til et minde? Hun så kort op mod ham og tog sig i igen at få dårlig samvittighed. Det var bare dumt, for han gjorde jo selv det samme. Hun smilede dog bare til ham og for at skjule at hun stadigt tænkte over tingene.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeTirs Maj 27, 2014 1:45 am

Rust

I han verden betød materielle ting ikke rigtigt noget og han havde altid følt, at det man selv blev allermest glad for, ville den person man gav en gave også glad for, og ifølge ham var det bedste hun kunne give ham tid sammen med hende. "Jeg ville nok give dig et smykke. Noget som andre ikke lige kan se hvad forstiller eller bare er en..tilfældig ting for andre, men som kun vi to ved hvad betyder. Et smykke kan man også altid have på sig" Sagde han. Han gik forsigtigt over og satte sig på sengen, dog var der ikke så lang afstand fra sengen til hvor hun stod, så han kunne stadig nemt holde øjenkontakt med hende. "Det er måske lidt cliche" Brummede han. Hans største 'gave' fra hende ville nok være, at vide at han 'havde' hende. Han havde aldrig haft en rigtig kæreste, men blot løse forhold. Men med Candy ville det være 'rigtigt'. Han var dog ikke sikker på, om de nogensinde ville kunne have et forhold sammen.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 3:38 am

Rust

Han sad i en taxi og var på vej over mod Candy. Han var ankommet til London for nogle timer siden og havde kun lige været hjemme for at tage sig et bad og lidt bad, inden han havde besluttet sig for at komme på et uanmeldt besøg hos Candy. Han følte sig stadigvæk ikke helt tilpas med deres sidste møde, men han var nødt til at få styr på sine følelser. Han var nok ikke typen som nogensinde egnet sig til at være i et forhold og Candy havde nok bedre muligheder sammen med en i London. Svagt smilede han, da han holdt udenfor hendes lejlighed. Roligt steg han ud af taxaen og gik op til hendes opgang. Efter lidt tid banket han på hende hoveddør og bed sig let i læben. Hvorfor han følte sig lidt anspændt vidste han ikke, men mon ikke de kunne snakke tingene igennem? Roligt kørte han en hånd gennem sit hår og tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Candy & Rust - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Candy & Rust
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: