VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Candy & Rust

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 5:04 am

Candy
Hun slukkede sit tv omgående, da hun hørte at det bankede på hendes dør. Hurtigt rejste hun sig og rettede på sit tøj, inden hun gik hen og åbnede døren. Svagt bed hun sig i læben da Rust stod foran hende og med det samme mærkede hun en lidt uvant følelse i kroppen. Normalt var hun altid begejstret for at se Rust, men der var bare nogle uafklarede ting imellem dem der gjorde hun fik det helt skidt. ''Rust..'' sagde hun stille og skrånede sit hoved en smule. ''Jeg troede ikke du kom til London før om.. længe'' smilede hun lidt og lænede sig mod dørenkammen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 5:21 am

Rust

Han smilede let til hende, da hun blev overrasket over at se ham. Han vidste ikke, om det var et rigtigt tidspunkt eller ej. "Det var heller ikke meningen, men nu..er jeg her og jeg kan ikke rigtig være i London uden at komme forbi dig" Sagde han og prøvet at smile lidt til hende, selvom han godt kunne mærke at stemningen ikke var helt så god som den plejet. Han havde bare fået lidt af et chok sidst og vidste på ingen måde hvilket ben han skulle stå på. "Så..må jeg komme ind?" Spurgte han drillende og nikkede mod hendes måde at stå på, da hun stod lænet op af døren. "Vi kan selvfølgelig også stå at snakke i opgangen". Han følte det en lille smule mærkeligt, at de ikke sagde hej til hinanden via et kram, som de nærmest altid gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 6:22 am

Candy
Hun så på ham med et halvdrillende blik og smilede lidt, da det selvfølgelig ikke var meningen at spærre vejen for ham. ''Kom ind'' smilede hun fortsat og forsvandt selv indenfor, mens hun kort kiggede sig over skulderen for at se om han var med. ''Hvornår kom du til London?'' småråbte hun ud til ham, i det hun gik ud i køkkenet og fik tændt for kaffemaskinen som bare stod og var klar til at blive tændt. Egentligt kunne hun bedre lide duften af kaffe end selve smagen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 6:43 am

Rust

Han tog sine sko af inden han gik indenfor og smilede let, da det nærmest følte som at være hjemme, når han var ved Candy. "Jeg kom faktisk for et par timer siden" Sagde han med et skævt smil, da det lidt var typisk ham at han aldrig rigtig tog sig tiden til at sove. Han brummede let, da han kunne dufte kaffe og smilede let, da det også ville være med til at holde ham vågen. Han gik med hende ud i køkkenet og betragtede hende kort. "Så..er der sket noget nyt i London?" Spurgte han lidt nysgerrigt. Det var lidt svært at følge med, når det var så sjældent at han var hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 8:19 am

Candy
Hun åbnede skabslågerne over hendes køkkenbord og fandt et par små kopper som hun stillede foran kaffemaskinen. Forsigtigt vendte hun sig rundt og lod sin ryg læne en smule mod køkkenbordet, mens hendes øjne fulgte ham rundt. Da hun fangede hans øjne smilede hun svagt til ham i det hun trak en smule på skuldrene. ''Næeh.'' svarede hun og lagde armene over kors og stod og betragtede ham lidt. ''Jeg har bare været ret træt, der har været meget at lave på restauranten efter at ryet er røget sådan i vejret'' sagde hun og vendte sig atter om for at strække sig op mod skabet hvor skålen med sukker stod. Kort så hun sig over skulderen. ''Hvor meget sukker vil du have i?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 10:33 am

Rust

Han brummede let, da London næsten altid lignet sig selv, men derfor var det stadigvæk rart at være hjemme i de kendte omgivelser igen. "Ja, jeg har godt hørt at det pludselig er blevet et in sted" Sagde han med et lille smil og lod sit blik hvile kort på hende og derefter hen til skålen med sukker. "Jeg skal bare have en enkelt, du har ikke lidt mælk, vel?" Spurgte han og gik bare selv hen og åbnede hendes køleskab. Forsigtigt tog han en mælkekarton ud og hældte en lille smule i sin kaffe, "Du plejer ikke at bruge mælk kun sukker, ikke?" Spurgte han og betragtede hende kort. Det var underligt, at selvom han kendte hende så godt, så kunne han stadig falde lidt i staver over hvor køn hun faktisk var. Han tog tit sig selv i at tænke, hvor speciel en plads hun alligevel havde hos ham, når hun stadig havde den 'magt' over ham efter så mange år.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 11:39 am

Candy
Hun puttede noget sukker ned i begges kopper og nikkede let. ''Ingen mælk til mig'' smilede hun, mens hun tog en dyb indånding og sukkede tilfredst da kaffeduften steg mere og mere. Forsigtigt vendte hun sig rundt og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hendes blik atter fangede hans. ''Hvad er der?'' smilede hun skævt, mens hun vendte sig rundt for at se hvor langt kaffen var kommet. Igen kiggede hun sig over skulderen og sendte ham et skælmsk smil, mens hun bukkede en smule ned for at se hvor meget vand der manglede. ''Hvordan har Freya det? Er hun her også?'' spurgte hun og rettede sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 12:01 pm

Rust

"Freya har det godt og er glad. Hun nyder at rejse rundt og se verden ligesom mig" Sagde han med et lille smil. "Men nej, det er kun mig der tog hjem denne gang, jeg savnet det virkelig og..jeg savnet...en" Sagde han og bed sig i læben, da det var lidt dumt, at han ikke engang kunne sige han havde savnet hende. Han stillede sig op af køkkenetbordet og betragtede hende kort. "Det er ikke så meget, men det er bare altid rart at se dig igen og være i din lejlighed igen, jeg føler mig altid hjemme og afslappet" Sagde han med et lille smil. Det var ligesom der sænket sig en ro over ham, når de var sammen og selvom han var ude og spille koncert og elsket det, så var det aldrig 'ro' indeni ham. Han var selvfølgelig tilpas og sådan, men han manglet hende. Han manglet også musikken når han var i London, men det var noget nemmere at undvære for ham.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitimeOns Jun 11, 2014 7:53 am

CandyKiss smilede skævt af hans kommentar omkring hendes lejlighed, mens hun forsigtigt tog kanden af kaffemaskinen og fik hældt op i deres kopper
20:03 CandyKiss I det her gamle lort? Det.. kunne godt trænge til en fornyelse.
20:03 CandyKiss ---
20:07 RustChole trak let på skulderne og kiggede kort rundt i hendes køkken og begyndte let at smile over sine egne tanker.
20:07 RustChole Hva' faden, du har et ordentligt sted at skide og et velfungerende køkken, så kan man sgu overleve med meget.
20:07 RustChole ---
20:11 CandyKiss hævede brynet let af ham og kunne ikke lade være med at grine lidt, da den kommentar vist bare var fløjet ud
20:11 CandyKiss Hvor er du dog charmerende
20:11 CandyKiss tog begge kopper og begyndte at gå mod stuen, inden hun kort kiggede sig over skulderen for at se om han var med
20:11 CandyKiss ----
20:13 RustChole kunne ikke lade være med at grine af sine egne ord, da de faktisk også var kommet en smule bag på ham selv
20:14 RustChole Mmh, jeg kan godt når jeg godt vil.
20:14 RustChole tog forsigtigt sin kop kaffe og tog en tår, inden han nikkede ind mod hendes stue.
20:14 RustChole Skal vi...gå ind og snakke lidt?
20:14 RustChole ---
20:19 CandyKiss fortsatte med at gå ind i stuen, hvor hun forsigtigt satte sig ned for enden af sofaen og stillede koppen på sit lille bord foran
20:20 CandyKiss Hvor længe bliver du i London?
20:20 CandyKiss skrånede hovedet let, mens hendes øjne fulgte ham
20:24 RustChole gik med hende ind i stuen og satte sig ned, mens han varmet sine hænder på sin kop.
20:25 RustChole Jeg bliver et par dage faktisk, vi har et hul på vores tour. Freya kommer også hjem her en af dagene.
20:26 RustChole betragtede hende kort og sukkede svagt, da han følte at der var et eller andet som hun skjulte. Deres hilsen havde ikke været som den plejet, eller måske var det bare ham som havde misforstået?
20:31 *** CandyKiss left #Voreschannel
20:31 *** CandyK joined #Voreschannel
20:38 CandyK Nårh, den åbnede i et andet vindue :i
20:38 CandyK Send lige de sidste beskeder xD
20:38 RustChole Han besluttede dog, at lade hende få den tid hun ville. Deres sidste møde havde ikke just været positiv, og de havde nok begge brug for lidt ro.
20:39 RustChole RustChole gik med hende ind i stuen og satte sig ned, mens han varmet sine hænder på sin kop. 20:25 RustChole Jeg bliver et par dage faktisk, vi har et hul på vores tour. Freya kommer også hjem her en af dagene. 20:26 RustChole betragtede hende kort og sukkede svagt, da han følte at der var et eller andet som hun skjulte
20:40 RustChole ---
20:42 CandyK tog en kort tår af kaffen og lod øjnene hvile på ham samtidigt
20:42 CandyK Okay.. Det er længe siden jeg har hørt fra hende.
20:43 CandyK rømmede sig svagt og holdte øjnene på ham. Hun følte sig.. underligt til mode
20:43 CandyK Hvad.. tænker du på
20:43 CandyK ---
20:44 RustChole betragtede hende intense nogle sekunder, inden han svagt sukkede. For en gangs skyld følte han, at han var nødt til at være lidt åben.
20:45 RustChole Jeg..tænker på vores sidste møde og at stemningen er anderledes nu, som om der er noget..galt.
20:46 RustChole ord var meget overvejende og han vidste ikke helt hvordan han skulle formulerer sig overfor hende. Men det var et ærligt svar.
20:46 RustChole --
21:14 CandyK varmede sine hænder på koppen, mens hun lyttede til hans ord - hvilket fik det til at hoppe i hende. Var det så tydeligt at hun virket presset?
21:15 CandyK Jeg.. ved ikke om der er noget..
21:16 CandyK tog sig en smule til hovedet og mærkede hvordan hun følte sig ufattelig skyldig over sig selv
21:16 CandyK ----
21:17 RustChole vidste ikke, om det var ham som overtolket tingene eller om hun virkelig var usikker?
21:18 RustChole Det..måske meget naturligt. Der..skete nogle ting sidst og vi har ikke set hinanden et stykke tid.
21:18 RustChole sendte hende et prøvede smil, da han alligevel ikke brød sig om, at presse hende ud i nogle situationer, hvis der bare var hans 'følelser' der stak af med ham.
21:18 RustChole ---
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Candy & Rust - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Candy & Rust   Candy & Rust - Page 8 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Candy & Rust
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: