VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:01 am

Apple

Hun blev en smule mere rolig, da samtalen virkelig var blevet mærkelig, hvis han havde taget smerte som en hel naturlig del af et samleje. Hun trak let på skulderne, da hun ikke rigtigt var så sart. "Narh, jeg spillede selv med" Sagde hun og bed sig i læben, da den sætning også kunne misforstås. Men skulle det komme til stykket, ville hun intet have imod at gå skridtet videre med Sakis. Dog ville hun aldrig indrømme det overfor nogle, da det virkelig ville være ondt for Roxy. At ens bedste veninde datede ens bror, men Sakis virkede heller ikke til at være en fyr, som var til noget voldsomt seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:08 am

Sakis
Han gik hen og satte sig ned i hendes lænestol og kiggede kort hen i sofaen, hvor der stadigt lå dyner og lagner. Han kunne godt gætte sig frem at det var der hvor Roxy havde sovet. Det bekymrede ham lidt, at hun bare var forsvundet på den måde, dog sagde han intet og vendte i stedet blikket tilbage mod Apple. ''Forresten, hvis I nogensinde skal bruge transport til koncertstederne og alt jeres udstyr så skal I bare sige til. Jeg kan godt køre og min bil er ret stor'' sagde han med et skævt smil. Han ville ikke have noget imod det, men hvis han også kunne se Apple oftere af den grund ville det være det hele værd.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:21 am

Apple

Hun smilede svagt, da det var ret rart at Roxys familie var så søde. De havde ikke været nået så langt uden nogen af dem og det var lidt vildt, at de blev ved med gerne at ville hjælpe. "Det altså virkelig pænt af dig, altså..det jeg sikker på, at vi kunne få brug for" Sagde hun med et smil. Hun vidste godt, at det nok kun var på grund af Roxy. "Jeg ville ønske jeg os havde nogle som ville kunne hjælpe mig på den måde" Mumlede hun stille. Hun skævede lidt undrende over til sin telefon. "Hun har stadig ikke svaret" Mumlede hun og hentydet til Roxy.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:35 am

Sakis
Han vidste godt at Apple ikke havde ret meget familie. Eller han vidste i hvertfald at hendes forældre var døde. ''Har du ingen søskende?'' spurgte han stille og kiggede usikkert hen mod hende. Han vidste godt, at der var et ret følsomt emne og han nok ikke skulle nævne forældrene i det. Han ville jo på ingen måde gøre hende ked af det jo, for dét ville han ikke vide hvordan han skulle håndtere. ''Jeg ved ikke hvad hun laver.. Men det er måske lige tidligt nok at flippe ud over det'' sagde han med et svagt suk, selvom det nu ikke lignede hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:01 am

Apple

Hun boede i den dårlige del af byen og der var derfor en del mere kriminalitet, end der hvor Roxy boede, hun var ikke helt sikker på, om Sakis boede hjemme eller i en lejlighed for sig selv. "Nej, det har du nok ret i og Roxy skal nok kunne forsvarer sig. "Men nej, så vidt jeg ved er jeg enebarn, altså nu har jeg altid været velkommen hjemme hos jer, men det bare..mærkeligt" Mumlede hun og fik hurtigt sat hans glas tættere på ham, da det var underligt at snakke om. "DRik inden din cola bliver kold" Mumlede han lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:05 pm

Sakis
Han tog forsigtigt glasset i sin hånd og tog en tår mens han tænkte lidt over hvad han nu skulle sige. Måske skulle han slet ikke have spurgt ind til hendes familie over hovedet? ''Men.. Du har jo ikke taget skade af det.. Du er jo helt normal'' han tav lidt efter og bed sig hårdt i læben, da han godt kunne høre, at det lød utroligt dumt xD ''Ej.. Jeg.. Jeg kan ikke forklare det ordentligt.. Men det jeg prøver at sige er, at til trods for alt det du har gået igennem, så virker det som om at du.. Du ved, du har klaret det godt og nu står du her og.. Ja..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:10 pm

Apple

Hun så lidt undrende på ham, da hun ikke havde set Sakis som en fyr der havde svært ved at finde ord. Han virkede altid som den friske fyr, som ingen skulle træde på. Så hun forstod slet ikke hhun hvorfor han pludselig var sådan, men hun tog det som noget positivt. Det betød vel bare, at han lukket en smule op for hende. "Du behøves ikke forklarer dig, jeg..ved det et svært emne at snakke om" Mumlede hun stille. Det var tit folk ikke rigtigt vidste hvad hun skulle sige til hende og tit holdt de bare helt kæft. "Faktisk er det rart at du..tør snakke om det, folk de..undgår tit det emne fordi det svært og.så tager de afstand til mig" Mumlede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:15 pm

Sakis
Han kunne godt forstå at folk var lidt usikre på emnet, for det var selvfølgelig også svært at sætte sig ind i. Selvom hans familie var lettere dysfunktionel, så var de der alligevel for hinanden og han ville virkeligt savne at have den backup i sit liv. ''Nogen gange forklarer jeg mig bare dårligt.. Og jeg kan slet ikke sætte mig ind i ikke at have en familie, fordi min er så stor.. Men hvis du.. Hvis du nogensinde behøver hjælp.. På en eller anden måde, så vil jeg da godt lege storebror for dig'' sagde han stille, inden han dog rynkede en smule hen over næsen. Han så hende på ingen måde som sin søster, for det ville være ret klamt at være tiltrukket af sin 'søster' xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:28 pm

Apple

Hun smilede svagt, da hun godt vidste at han ville hjælpe hende hvis der var noget. De havde aldrig snakket så meget sammen. "Narh, du må hellere være min bodyguard" Sagde hun med et lille smil, da det kunne være rart at have sin personlige beskytter. Hun følte sig lidt underligt til mode, da Sakis var i nærheden, men alligevel gjorde han hende virkelig glad. Hun tog en tår af sin cola og brummede svagt. "Forresten bor du selv eller sammen med Roxy?" Spurgte hun, for at snakke om noget som var blot en smule mere positivt og hun vidste det ikke helt, så hun var lidt nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:35 pm

Sakis
Han nikkede let, da bodyguard var en lidt bedre betegnelse. Storebror kunne han nok aldrig lege for hende, med mindre det var normalt at storebrødre havde lyst til at gå hen og give sin søster et klap bag i xD ''Jeg bor alene, jeg er næsten lige flyttet hjemmefra'' svarede han med et skævt smil, da han var ret stolt af sin nye lejlighed. Det var en gave fra hans mor, som syntes at han skulle bo ordentligt og det måtte man sige at han i den grad gjorde xD ''Jeg kan invitere dig og Roxy derhen en af dagene til middag'' foreslog han. Egentligt gad han ikke at have Roxy med, men det ville lyde lidt for direkte hvis han kun inviterede Apple.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:45 pm

Apple

Hun smilede svagt, da hun ikke helt vidste om det var fordi at han gerne ville se både Roxy og hende, eller en skjult undskydning for at han blot ville se hende, dog slå hun hurtigt den sidste tanke væk, da det var dumt at begynde at få håb, som alligevel ikke var sande. "Det ville jeg meget gerne og jeg sikker på, at Roxy os godt vil" Sagde hun med et lille smil og rykkede en smule på sig. "Ska..ham der Gavin os med?" Mumlede hun lidt dumt, men hun havde ikke så meget lyst til at bruge en hel aften et sted, hvor Gavin også var.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:52 pm

Sakis
Han kunne godt fornemme at hun ikke vat så glad for at Gavin skulle komme, men sandheden var lidt at han var så dårlig i et køkken, at han blev nødt til at få noget hjælp. Og det ville være frygteligt pinligt at spørge Apple, når han jo havde inviteret hende. ''Gavin kommer nok også. Han.. Skal hjælpe med maden og sådan.. Hvad er det at dig og Roxy har imod ham?'' spurgte han lidt undrende, da han også igår havde kunnet fornemme, at der havde været lidt af en kølig luft. ''Jeg ved godt at han er lidt.. Arrogant på nogle områder, men jeg kunne aldrig finde mig en bedre ven end ham. Han.. er der bare''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:06 pm

Apple

Hun brummede svagt, da han begyndte at spørge ind til Gavin. Hun var desværre ikke en person, som på nogen måde kunne lyve eller holde sin mening hemmelig. "Han virker bare ikke..som en fyr som regner en for noget, udover et hul" Mumlede hun stille. "Altså..når man kommer tættere ind på ham, er han sikkert skide flink og sådan. Men det ligesom..at hvis man ikke lige lever op til hans krav, så..man ikke værd at bruge tid på og..hvis man lever op til hans krav, så har man hans opmærksomhed i 24 timer, inden man bliver smidt ud" Hun bed sig i læben, da det måske var ondt at sige om hans bedste ven, men hun følte sig virkelig dømt på forhånd af Gavin.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:24 pm

Sakis
Han tog det ikke så tungt at hun ikke brød sig om Gavin. De fleste brød sig ikke om Gavin, men han vidste også at mange i virkeligheden beundrede ham lidt af en eller anden grund. ''Jeg håber ikke at du synes det samme om mig, bare fordi han er min bedste ven. Selvom vi er enormt tætte, så er vi ret.. forskellige'' sagde han og vendte blikket lidt mod hende. Egentligt fiskede han lidt efter, hvad hun egentligt syntes om ham. Han vidste godt at hun nok ikke syntes at han var et arrogant røvhul, så det gjorde ham virkelig nysgerrig hvad hun syntes om ham.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:51 pm

Apple

Hun smilede svagt af ham, da han lidt prøvede at fiske efter hende mening omkring ham. "Hvad jeg synes om dig?" Gentog hun drillende. Det var svære at svare på end som så, da hun gerne ville hentyde at hun synes han var for sød, men hun turde alligevel ikke sige det alt for direkte. "Jeg synes du sød, men jeg har endnu ikke mødt en i Roxys familie, som ikke var søde" Sagde hun, bare for at flade det hele lidt ud. "Og nej, du er anderledes end Gavin. Gavin han..lader lidt det andet hoved tage lidt for meget over" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:45 pm

Sakis
Han smilede skævt, da hun selvfølgelig ikke ville sige noget dårligt om ham, nu hvor han sad lige foran hende, men han havde håbet på lidt mere beskrivelse end bare at være 'sød', men det havde selvfølgelig også været en smule akavet hvis hun havde siddet og rost ham til skyerne. Så godt kendte de jo heller ikke hinanden. ''Det er faktisk lidt underligt at vi aldrig har snakket.. Sådan.. rigtigt. Altså du har så tit været hjemme hos os'' smilede han skævt, da Roxy stortset aldrig havde haft andre venner hjemme end Apple.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:58 pm

Apple

Hun brummede svagt, da Apple virkelig tit havde været hjemme ved Roxy, der var en kort overgang hvor hun nærmest boede der, fordi hun ikke kunne få fat i en lejlighed. Men hun havde altid bare lige kort hilst på Sakis og ellers ikke mere. Grunden til at hun aldrig havde gjort det, var fordi hun altid synes Sakis var pæn og begyndte de at snakke for meget sammen, ville det hurtigt blive akavet, særligt hvis Roxy var i nærheden. Roxy var hendes bedste veninde og kunne derfor godt gennemskue når hun synes en fyr var sød. "Jaeh, det kan ud have ret i" Mumlede hun bare dumt xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 11:10 pm

Sakis
Han havde aldrig rigtigt turde at tage kontakt til Apple. Selvfølgelig når der var flere omkring dem, som der jo havde været da Apple brugte meget tid hjemme hos dem, men han kunne ikke mindes at have siddet alene med hende på den måde her. ''Men vi kan måske snakke med Roxy om at I kan komme hen til mig og spise her på fredag? og.. Har du nogle idéer til hvad vi kunne spise?'' spurgte han, da det ville være frygteligt, hvis han stod og lavede noget mad som hun bare ville hade xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 11:18 pm

Apple

Hun brummede svagt, da han spurgte ind til om hun havde nogle idéer til mad. Hun var på ingen måde kræsen, så det gjorde ikke hende så meget, men hun havde dog på fornemmelsen, at det ikke skulle være noget som var alt for svært at lave, da hun ikke gik ud fra, at Sakis var en ørn i et køkkenet. "Hmm. tacoskaller er altid godt, med masser af fyld" Sagde hun med et lille smil, da sådan noget kryddermad lige var hende og det virkelig var nemt at lave. "Og is til dessert" Grinede hun. Is var altid en vinder.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 12:04 am

Sakis
Han smilede helt lettet, da tacoskaller var så nemt at lave. Det ville han ikke engang behøves Gavin til. ''Det er så en aftale'' sagde han så, inden han pludseligt lavede en bevægelse med sine arme. ''Aha, på fredag kan vi ikke. Der skal I jo ud og spille.. Hvad så med imorgen i stedet for?'' spurgte han. Det var måske lige med kort nok varsel, men han håbede at det ikke gjorde noget. ''Og ville det forresten være forfærdeligt hvis jeg inviterede Gavin med?'' spurgte han stille. Han ville gerne have Gavin som back up, det det ville være frygteligt med pinlig tavshed xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:18 am

Apple

Hun bed sig svagt i læben, da hun ikke helt forstod, hvordan hun kunne glemme den aftale med deres koncert. "Jeg har fri fra arbejde kl 16, så hvis..vi mødes ved dig kl 18?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun ikke vidste hvor han boede henne. "Altså..hvis nu Roxy var her, så kunne Fiery Femme Fatales godt bruge et lift hjem til dig?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. Han havde jo tilbudt at køre dem og taco var ikke så svært at lave, så mon ikke han også kunne hente? Hun var så dårligt til at finde rundt med busser osv. "Altså..jo flere jo bedre" Sagde hun, selvom hun helst var fri for Gavin.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:29 am

Sakis
''Jeg lader bare bilen blive stående her, så kan Roxy køre'' smilede han skævt, da det ville være lidt for meget, hvis han skulle stå og lave mad og hente folk. Det sidste han ville var at stresse, det var han heldigvis ret god til at undgå dog. Han lavede aldrig noget som var mere end højst nødvendigt og han havde en ret laid back attitude til det hele xD ''Okay, nu har hun snart været væk i 3 timer.. Burde vi være bekymrede?'' spurgte han og trak kort sin telefon op, hvor han kort gik skrevet en sms til Roxy.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:38 am

Apple

Hun smilede svagt, da hun på en eller anden måde havde vidst, at hun ville kunne få Sakis til at sørge for at de blev kørt. Det ville være lidt nemmere hvis han selv fandt hjem i dag og de to så kunne køre den næste dag. Hvis de så skulle ud til Sakis en anden dag, så vidste hun hvor det lå og ville have nemmere ved at finde derud selv. Men vejnavne var sgu ikke hendes stærke side. Hun brummede svagt og så hen mod døren. "Jeg..ved det ikke. Altså..hun skulle bare hente morgenmad, men jeg kan ikke forstille mig at..der er sket noget. Der er ingen store veje eller noget" Mumlede hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 2:31 am

Sakis
Han brød sig ikke specielt om at hun bare var forsvundet sådan uden lige og han vidste, at hvis hans mor fik det at vide, ville hun gå helt amok. Det irriterede ham at det hele lå i baghovedet på ham, da han hellere ville koncentrere sig fuldt ud om Apple, nu hvor han langt om længe havde hende alene. ''Det er måske lidt.. pointesløst bare at sidde her og vente.. Jeg går ned og får en drink på pubben.. Du.. Du skal være velkommen til at følge med.. Hvis du altså har lyst''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 2:43 am

Apple

Hun kunne ikke lade være med at smile af ham, da man altid kunne drikke sine bekymringer væk. Hun havde lidt en mistanke om, at Sakis drak lidt mere end gennemsnittet, men på den anden side, så drak de fleste her i området langt mere end man normalt gjorde. Men det var også lidt imponerende, at han faktisk bekymret sig så meget om sin søster. "Jeg vil da gerne med" Smilede hun. Hun havde jo næsten lige fået lagt make-up, så hun var klar. "Jeg skriver lige en seddel og ligger på bordet, hvis nu Roxy skulle komme tilbage mens vi væk" Sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2 - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: