VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Valerie, Josiah & Xavier

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:48 am

Valerie

Hun rystede på hovedet, "Han er ikke død, det kan jeg mærke" Mumlede hun hurtigt og nærmest overlappede hans sætning. Hun bed sig lidt i læben, da hun ligesom gik i forsvar overfor Xaiver. Godt nok var han fortid osv, men det var for svær en tanke og tænke på, at han var død. Hun brummede svagt, "Han snakkede om..at han selv ville forlade byen, så det nok bare det..som han har gjort" Mumlede hun stille. Hun så sig rundt, da de efterhånden var inden i byen. "Jeg glæder mig til at få noget koldt at drikke" sagde hun med et lille smil og satte sig en smule bedre til rette, selvom det var begrænset hvor godt hun kunne sidde.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:56 am

Josiah
Han kunne godt fornemme på hende, at det var et følsomt emne for hende. Selvom han nu ikke havde noget imod, at Xavier skulle være død, så ville han respektere, at hun stadigt holdte af ham. Dog forstod han ikke rigtigt hvorfor. ''Jeg håber at der er cider'' sagde han helt drømmende, da det var længe siden, at han havde smagt noget af byens cider. Det var sådan nogle små ting, som man hurtigt savnede, når man var væk i længere tid. Han smilede let da de nu var i centrum og folk begyndte at hilse på dem. Især på Valerie, da der nok var et par stykker, som ikke rigtigt kunne genkende ham xD ''Kommer der mange til festen?'' spurgte han, da han nu gerne ville hilse på folk.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:07 am

Valerie

Af en eller anden grund, at hun faktisk ret glad for, at hun fik lov til at følges med Josiah til den fest her. Hun hilste høfligt tilbage på folk. "Der kommer næsten alle de unge på vores alder. Så det bliver rigtigt sjovt. Og der er cider og masser af den. Den er bare lidt stærkere nu" Sagde hun med et lille smil, da de var begyndt at putte mere alkohol igen. Hun lænede sig tilbage ind til ham og smilede til ham. "Jeg så glad for du er tilbage, jeg har..virkelig savnet dig" Mumlede hun lidt dumt. Hun vidste ikke hvorfor hun sagde det, men ligenu var hun bare rigtigt glad. Josiah med til fest, sammen med en masse andre dejlige mennesker.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:11 am

Josiah
Han smilede tilfredst, da hun informerede ham om at mængden af cider ikke var mindsket imens han var væk. Lige det var han glad for at høre xD Det havde været længe siden, at han havde fået noget som helst, som havde med alkohol at gøre, da hans arbejde sådan set krævede at man var seriøs hele tiden. I hvertfald når man var udsendt. Svagt smilede han, da han kunne mærke, at hun lænede sig op af ham og hendes ord rørte ham også. For han havde nemlig også tænkt en del på hende de sidste par år og hvordan hun havde det. Så at komme hjem og se at hun havde det virkeligt godt og virkede glad gjorde også ham glad. ''Jeg har også savnet dig.. Jeg har virkeligt.. Overvejet at skrive til dig mange gange, men jeg kunne aldrig..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:15 pm

Valerie

Hun smilede svagt, da han sagde at han også havde savnet hende. De andre i byen var meget søde og hun kunne godt lide dem allesammen, men der havde altid været noget specielt mellem hende og Josiah. "Det jeg virkelig glad for at høre" Sagde hun og smilede let. Det havde måske også noget at gøre med, at hun virkelig følte sig tryg sammen med Josiah. Hun stoppede Argo op, da de var inde i byen nu. "Såå...er vi klar?" Sagde hun og ventede på, at han hoppet ned, så hun kunne hoppe ned efter ham, det var ikke ligefrem en fest, med mad. Mere bare druk, lidt snacks og dans. Men det gjorde hun intet da hun havde spist.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:36 pm

Josiah
Han lod sig forsigtigt hoppe af Argo og nikkede let, men han manglede dog en lille detalje. ''Vent her'' sagde han med et skævt smil, inden han gik hen og tog fat i Argo og førte ham hen til et fodertrug, hvor der også stod nogle andre heste bundet. Han fik Argo bundet fast et stykke fra de andre heste, da han jo var hingst, så han skulle ikke risikere nogle slåskampe. Han skævede kort hen til den blomsterboden, som stod ikke langt derfra, inden han begyndte at gå derhen. Her fik han købt en lyserød rose, som han ville give til Valerie. Det skulle selvfølgelig bare ses som en venlig gestus xD Han gik hen bag hende og tog et let greb i hendes skulder. ''Hey.. Den her til dig'' smilede han drillende og rakte hende rosen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:56 pm

Valerie

Hun smilede svagt af ham, da han pludselig stod med en rose foran hende. Hun så på ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da man kun gav røde roser, til piger man kunne lide, så hun forstod ikke hans signaler. Dog lænede hun sig frem og gav ham et blidt kys på kinden, "Tak" sagde hun med et smil og studerede sin rose. Hun spekuleret kort på, om han var ligeså sød ved sin kone og også tit kom med blomster til hende. Hun tog let fat i hans arm og smilede svagt, da hun regnet med at de skulle følges xD "Skal vi gå ind?" Sagde hun med et lille smil og hilste kort på nogle af de andre som også var kommet fra byen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:09 pm

Josiah
Han vidste godt, at det måske var lidt risikabelt at give hende en rose foran de alle mennesker, men den var jo ikke rød, men lyserød. Han smilede skævt, da han mærkede, at hun tog fat ved armen på ham og begyndte at trække ham med indenfor. Det føltes helt underligt, at skulle følges med hende til den fest som en form for partner. Ligesom tidligere, følte han sig pludseligt som Josiah 16 år og ungdomsforelsket igen. Dog slog han hurtigt den tanke ud af hovedet, da det var forkert og de jo først lige havde mødtes igen. ''Nå, hvor er den cider så henne?'' spurgte han, da han virkeligt havde lyst og havde længtes efter den i noget tid xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:20 pm

Valerie

Hun bed sig i læben, da han faktisk gerne ville gå med hende på den måde ind til festen. Hun følte sig en smule beæret over, at hun fik lov til at følges med krigsføren, men på den anden side var Josish jo også hendes bedste ven og havde altid været det. "Denne vej" Sagde hun og trak ham blidt med op mod den ene ende af lokalet, hvor der var sat et langbord op, hvor der stod en masse drikkelse, snacks osv. Hun smilede let, da det var var folk som nærmest stod bare baren og var bartendere. "To glas cider, tak" sagde hun og tog imod sit eget glas. Det var ligesom ved at gå op for folk, at Josiah var Josiah og at han var kommet tilbage xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:25 pm

Josiah
Han fulgte med hende op til baren og smilede let, da hun gik bestilt to cidere. Forsigtigt tog han et greb om sit glas og tog en tår ''Aah.. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg har savnet den'' grinede han, mens han forsigtigt kørte blikket lidt rundt. Faktisk havde han frygtet lidt mødet med Valerie igen. Han havde hele tiden vidst, at han ville støde på hende, men han havde været bange for, at de gamle bitre følelser imellem dem stadigt var der. Men tilsyneladende var de gemt godt væk i deres fortid. Kort vendte han sig om, da der var kommet to mænd hen for at hilse på ham og spurgte hvem den nydelige brunette der gjorde rent ude i gården tidligere på dagen var. Han fik forklaret at det var hans nye kone og de fik gratuleret ham, inden de gik videre. ''Hm, rygterne spreder sig godt nok hurtigt''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:41 pm

Valerie

Hun skævede kort ned til sin rose igen. Da hun ikke rigtigt kunne forstå hans signaler. Det var ligesom det var anderledes nu hvor han havde en kone. Førhen havde det jo bare været Josiah alene og det havde altid ligget i kortene, at han havde et godt øje til hende. Men nu forvirret det hende, at han sendte de signaler. Hun hilste kort på de tog mænd og tog en tår af sin cider. Heldigvis var det ret store glas, så de skulle ikke fyldes så tit igen. Hun trak svagt på sine skuldre, "Tja, det jo bare det gode gamle. Folk de elsker, at sætte rygter igang og de skal helst have det bekræftet hurtigst muligt. Så det nok ikke de første der kommer og spørger i aften"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:52 pm

Josiah
Han nikkede kort, da der sikkert ville være en del der ville spørge ind til det i løbet af aftenen og han ville sikkert også blive enormt træt af det spørgsmål. ''Spørger de ikke også meget ind til hvorfor du ikke har fundet en mand endnu?'' spurgte han skævt, da de fleste piger i hendes alder enten var forlovede eller gift. Han nippede igen til sin cider og smilede svagt, da der var en gruppe, som sad henne på forhøjet platform og spillede musik. ''Vi skal altså ud og danse senere'' smilede han drillende, selvom han egentligt hadede at danse. Men når det var med Valerie, så havde han intet imod det. Så kunne han være tæt på hende, uden at alle andre ville undre sig over hvorfor, da det jo var en normal ting at danse.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 12:04 am

Valerie

Hun brummede svagt og nikkede let. "Ikke så meget mere. Folk har ligesom vænnet sig til, at jeg ikke er..den der kone type. Der er dog..engang i mellem nogle mænd der kommer og..prøver lykken" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. "Men..spørgsmålene omkring det toppede mest da jeg var omkring de 18-20 år." sagde hun og smilede svagt. "Men prøv og se rundt..hvem ville passe til mig?" Mumlede hun stille, da hun ikke selv kunne sig selv sammen med nogle af mændene i byen. Hun kunne ikke lade være med at grine, da han ville danse senere. "Altså..hvis du vil gøre os begge til grin, så ok"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 12:20 am

Josiah
Han begyndte at kigge lidt rundt på mændene, som var til stede til den fest. De to ældre mænd, som var kommet hen og snakket med ham før, var åbenbart de eneste ældre, som var til stede. Resten virkede til at være under 30. ''Øhm..'' mumlede han og kunne ikke rigtigt finde noget, som ville passe til hende, syntes han xD Derfor pegede han bare helt diskret på sig selv. ''Vi ville da få nogle flotte børn'' sagde han så og kunne ikke lade være med at grine, da det måske var en ret upassende joke at fyre af xD ''Men ham der.. Han er måske okay?'' sagde han og nikkede hen mod en blond fyr, som var omkring deres alder.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:42 am

Valerie

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han peget på sig selv, dog ville han få ret i, at de ville få nogle ret kønne børn xD Dog havde hun ingen lidt svært ved, at tyde hans signaler da han jo engang før, havde tilbudt at gifte sig med hende. Hun fulgte hans bilk og smilede svagt. "Han er optaget, men han er meget køn, han har bare en utrolig tør personlighed" Sagde hun og smilede svagt, da der begyndte at spille noget musik fra et liveband. "Nu stjæler jeg altså den første dans, inden du får andre bajlere" Drillede hun, da det jo oftes var fyrene der inviteret pigerne ud at danse, men man behøvet vel ikke altid følge normerne xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:54 am

Josiah
Han rynkede let på næsen, da han var optaget. Der var ret meget, som han havde gået glip af. Hvem var sammen med hvem, hvem var gift, hvem var døde. Det var virkeligt irriterende, men han ville vel blive mere og mere opdateret jo mere tiden gik. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende, da hun bød ham op til dans. Han regnede ikke med, at der var nogle, som turde at byde ham op ellers, da han jo havde en kone og det rygte syntes at have spredt sig hurtigere end vinden. Han strøg sit hår en smule tilbage, inden han forsigtigt tog fat i hånden på hende og begyndte at trække hende hen mod dansegulvet. ''Jeg ville ellers have spurgt dig om det. Så.. Valerie, vil du være min dansepartner?'' spurgte han drillende xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:08 am

Valerie

Hun bed sig kort i læben, da han tog fat i hendes hånd. Selvom man ligesom skulle røre ved hinanden når man danset sammen, var det alligevel en lidt speciel følelse. Hun smilede svagt, da han spurgte om hun ville danse. "Selvfølgelig" Grinede hun. Det var det virkelig rare ved Josiah. At hun kunne tage det første skridt til sådan nogle ting og han ikke blev fornærmet. Andre mænd i landsbyen ville tage det som et kæmpe knæk på deres selvtillid, hvis en pige bød dem op. Men Josiah var ligeglad, men sørget bare for at tage "førerollen" igen. Det var underligt, som hun glemte alle andre omkring sig, når Josiah var i nærheden.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:30 am

Josiah
Han kunne godt se, at der var nogle, som kiggede ret nysgerrigt på dem, da de bevægede sig ud på dansegulvet hånd i hånd, men han ville ikke sige det til Valerie, da han syntes, at det var lidt plat, at man åbenbart ikke kunne være venner med en kvinde. Han tog damefatning på hende og sendte hende bare et drillende blik, mens han begyndte at føre hende rundt. Han sørgede dog for at de endte hende ved et 'hjørne', hvor der ikke var så mange og de kunne være mere sig selv, uden at folk ville kigge alt for meget. ''Jeg ved godt, at jeg ikke burde sige det her, men jo mere og mere tiden går, jo mere er det gået op for mig at jeg har savnet dig.. Virkeligt meget'' sagde han lidt dumt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:17 am

Valerie

Hun lod sig bare føre med over i hjørnet. Normalt var hun ikke typen der blev flov over noget, men det gjorde hun nu, faktisk fik hun helt røde kinder, da han sagde at han havde savnet hende rigtigt meget. "Hva..med din kone?" Mumlede hun lidt dumt. Det var ligesom, at han ikke ville sige sådan, hvis han bare så hende som en ven, men hun vidste det jo ikke. "Du forvirrer mig" Mumlede hun og grinede lidt af sig selv, da det var ret underligt, at han pludselig kunne sætte hende sådan ude af kurs. Hun gik en smule tættere på ham, så de nemmere ville kunne snakke sammen, uden at andre ville kunne høre det, da de stadgivæk fik et par nysgerrige blikke.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:22 am

Josiah
Han bed sig svagt i læben, da hun trak sig tættere ind til ham. Selvom det jo var logisk, så de bedre kunne høre hinanden, så kunne han også godt fornemme, at de her nysgerrige blikke ikke just blev forminsket af denne handling. Han sagde dog intet, da hendes spørgsmål satte ham lidt ud af kurs. ''Min kone?'' gentog han lidt fortumlet, da han for en stund havde glemt alt om hende. ''Hun.. Siger ikke så meget. Altså..'' sagde han lidt tamt, da han ikke vidste hvad han skulle svare, for han vidste jo godt, at det var ret ondt at stå sådan her med Valerie foran alle mennesker, når han var nygift med en anden kvinde. ''Jeg tror da ikke at det er problem.. Eller.. Men.. Faktum er bare at jeg har savnet dig'' slog han igen fast, selvom det ikke rigtigt gav mening xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:35 am

Valerie

Hun bed sig hårdt i læben, da hun virkelig måtte tage sig sammen for at holde kæft. Hun ville virkelig gerne spørge, om han havde de gamle følelser for hende endnu, men et eller andet sted ønskede hun ikke at kende svaret. Hun ville ikke vide, at hun pludselig var kommet i vejen for hans ægteskab. Hun havde ikke lyst til, at stjæle hans opmærksomhed fra en anden kvinde..og alligevel ønskede hun det. Hun ville for første gang have ham for sig selv. Hvor disse følelser kom fra vidste hun ikke. "Skal vi ikke gå ud og få noget frisk luft?" Mumlede hun stille, da hun snart var træt af, at folk de kiggede sådan på dem.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:42 am

Josiah
Han nikkede let, da han selv havde fået nok af folk, som kiggede sådan på dem. De havde jo intet gjort galt og alligevel stirrede folk. Der skulle ikke meget til for at sætte gang i nogle rygter. ''Jo.. Jeg får spat herinde. Lad mig hente noget cider først'' mumlede han, da han allerede var ved at blive afhængig af det skidt igen. Han gik hen i baren og fik bestilt ciders, som han derefter gik tilbage til Valerie med. Han rakte hende den ene og smilede kort til hende, inden han nikkede hen mod døren, som han begyndte at gå ud af. Det ville blive rart at få hende på tomandshånd igen, så de bedre kunne snakke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:48 am

Valerie

Hun smilede svagt, da han havde været oppe at hente cider til dem. "Tak, man bliver også lidt tørstig af at danse" Sagde hun og tog en tår og gik med ham undenfor. Dog brummede hun svagt, da det var ved at være lidt småkoldt, men det var meget rart med noget luft. Hun gik hen over et halvtag, var der var nogenlunde læ og knapt så koldt. "Josiah..elsker du din kone?" Mumlede hun og bed sig i læben, da det var et meget personligt spørgsmål, men det gik ligesom mere og mere op for hende, at han egentlig synes hun var sød, men ikke sådan var forelsket. "Når du snakker om hende..lyser du ikke sådan op, du ved..som om du forelsket i hende"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:55 am

Josiah
Han havde godt kunne regne ud, at hun ville snakke om et eller andet, siden at hun havde trukket ham ned udenfor, dog havde han ikke vidst hvad. Han fulgte efter hende hen til halvtaget, som han stillede sig under. Dog var han ved at tabe sit glas, da hun spurgte så direkte ind til spørgsmål, som han selv var vildt usikker på. Han vendte hurtigt blikket ned i jorden og måtte lige overveje sit svar. Han overvejede bare at sige ja, men han vidste, at Valerie ville kunne gennemskue ham hurtigere end lynet. Efter kort tids tavshed, rystede han forsigtigt på sit hoved. ''Nej.. Jeg.. Er ikke forelsket i Mary. Hun er sød og er alt det en kvinde skal være, men alligevel ikke.. Jeg mener.. En partner skal jo helst være andet end bare sød.. Ikke''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:59 am

Valerie

Hun brummede svagt, da han nærmest bekræftet hende tanker, men det var ikke det som gik hendes mest på. "Josiah..Har det med Mary noget med..mig at gøre" Mumlede hun og bed sig hårdt i læben, da hun hurtigt gik hurtigt frem. Hun var bange for, at han havde taget det første og bedste, når han ikke ville kunne få hende, eller at hans følelser var dalet for hende, efter han havde snakket med hende. Hun håbede dog virkeligt, at det intet havde med hende at gøre, da hun ville blive for forvirret, hvis han pludselig stod og fortalte, at han havde følelser for hende osv.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 8 I_icon_minitime

Valerie, Josiah & Xavier
Tilbage til toppen 
Side 8 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: