VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Colleen, Nathan, Derek.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 8:26 am

Navn: Colleen Morrison
Billede:
Colleen, Nathan, Derek.  Medium_portrait
Face claim: Marloes Horst
Alder:
Personlighed: 1: Let til latter.
2: Nysgerrig/wild
3: Holder kortene tæt på kroppen.
Baggrund: …
Race: ….
Interesser:

Navn: Nathan Lane.
Billede: Colleen, Nathan, Derek.  Jon-kortajarena-0001
Face Claim: Jon Kortajarena
Alder:
Personlighed:
1: Charmerende/Veltalende.
2: Ingen grænser.
3: 'Skuespiller'.
Baggrund:
Race:
Interesser:

Navn: Derek Rowland.
Billede: Colleen, Nathan, Derek.  Jacey5
Face Claim: Jacey Elthalion
Alder:
Personlighed: 1: Svært ved at binde sig, loyal til få.
2: Ordensfreak.
3: Kreativ
Baggrund:
Race:
Interesser:
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 8:47 am

Cameron
Hans øjne hvilede mod nogle studerende som sad og drak nogle øl henne i sofaen. Baren var næsten tom, men han kunne ikke lukke af før om en time. Mens han tørrede bardisken af, lod han kort tankerne vandr med hans blik fortsat fastlåst på de studerende. Nogle gange følte han sig skyldig over at han stod bag en bar og ikke havde færdiggjort high school, men det var konsekvenserne af at vokse op med forældre som ikke kunne sætte grænser. Forsigtigt svang han viskestykket hen over skulderen og lænede sig træt henover baren med armene først. Han lod sit hoved hvile mod armene og sukkede let, da han ikke kunne vente til at han kunne gå hjem om en time. Det føltes bare som frygteligt lang tid.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 8:59 am

Colleen

Hun var netop steget af bussen og kom nu gående hen af gaden. Hun havde brugt hele dagen sammen med en gammel veninde. Hun fisket sin mobil op af lommen og lod sit blik køre hen over en besked hun lige havde modtaget. "Hej Colleen. Du skal ikke møde til din vagt imorgen. Middagsselskabet af aflyst". Hun smilede let af beskeden og lagde sin telefon tilbage i sin lomme. Det var på ingen måde noget fast job, men engang imellem var hun 'hjælpetjener' på et lille hotel. Hun fik øje på en bar og trådte et skridt indenfor, da hun besluttet at hun skulle fejre at hun havde en fridag den følgende dag. Hun gik op til baren og nikkede let mod barterender. "Langt vagt?" Spurgte hun med et smil, inden hun satte sig op på en af barstolene og hurtigt lod sit blik køre hen over menuen. "Bare en rom og cola".
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 9:13 am

Cameron
Faktisk havde han ikke hørt at en ny person var trådt ind af døren før hendes stemme brød stilheden. Kort sendte han hende et svagt smil, mens han træt fik sig rettet op og placerede begge håndflader mod disken og lyttede til hendes ordre. ''En rom og cola?'' gentog han og skrånede sit hoved med et eftertænksomt blik. ''Rom og cola er for de kedelige. Og du ligner en der burde være mere frisk. Hvad siger du til en mojito i stedet?'' spurgte han med et drillende blik, mens han uden at vente på svaret blot vendte sig om og fandt et mellemstort glas frem og begyndte at 'brygge' en mojito til hende. Faktisk havde han fået et par klager over at han nogle gange bestemte hvad folk skulle have, men han var faktisk lidt ligeglad xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 9:21 am

Colleen

Hun kunne ikke lade være med at smile, da han begyndte at blande en anden drink til hende. Hun var en smule ligeglad med hvad hun drak, men underligt nok blev hun glad for, at han sagde at hun ikke var kedelig - eller lignet en der var. "Så tager jeg en mojito" Smilede hun og betragtede ham mens han lavet hendes drink for hende. Hun fandt det altid ret interessant hvordan folk var i stand til at kaste rundt med glas og flasker, uden at ødelægge noget og ende med et resultat der faktisk smagte godt. "Jeg tror os dem nede bagved, kunne trænge til noget mere alkohol" Grinede hun og nikkede diskret mod et bord, hvor der åbenbart sad et par der var på date eller sådan, stemningen mellem dem virket i hvert fald ekstremt akavet. Fyren sad med et glas vand og pigen ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeFre Jun 13, 2014 9:53 am

Cameron
Han fik 'shaket' drinken og fik den hældt op i glasset, mens han fulgte hendes blik mod parret på date. Og hun havde helt ret; de så ikke ud til at have det specielt hyggeligt og kvindens nervøse latter gjorde det ikke just bedre. Forsigtigt trak han en kold øl op fra fryseren bag disken og fik den lukket op. Han sendte den blonde pige et kort smil, inden han skubbede sig hen over baren og fik hen mod bordet med øllen til pigen. ''Husets regning'' smilede han skævt, inden han gik tilbage mod baren og endeligt fik overrakt pigen hendes mojito da den var klar til servering. ''Tror du at vi lige har reddet deres date?'' spurgte han med et skævt smil, selvom der nok skulle mere end 1 øl til.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeLør Jun 14, 2014 4:36 am

Colleen

Hun fulgte ham med sit blik i det han hoppet over baren og gik over til pigen med en gratis øl. Hun kunne ikke lade være med at grine, da pigen sendte ham et virkelig undrende blik, i det han vendte sig om og gik tilbage til baren igen. "Jeg tror ikke ligefrem at de er det perfekt..match" Grinede hun, da hun endnu ikke havde hørt nogle af de to sige et ord. Hun vendte kort sit blik mod sin drink og derefter tilbage på ham. "Colleen" Præstenteret hun sig og holdt hans blik fast. Hun var ikke ligefrem den genert type og der skulle derfor meget til, at hun blev usikker på sig selv. "Det må have været en kedelig vagt, hvis det der er det vildste som er sket i aften" Grinede hun og nikkede mod parret, som nu så ud til at sidde med endnu mere 'afstand' mellem sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeLør Jun 14, 2014 4:53 am

Cameron
Han holdte blikket hen mod parret og trak kort på skuldrene, da den øl vist ikke havde hjulpet det store. ''Cam'' smilede han skævt til hende og lænede sig atter over disken for at betragte de studerende som han før havde kigget på. Før Colleen var kommet, havde de spurgt ham om han ville med hen på deres kollegium når han fik fri, for de havde åbenbart lejet en stor vandpibe eller sådan noget. ''Narh. Det mest spændende i dag er at jeg er blevet spurgt om jeg vil med hjem og ryge underligt tobak'' lo han og nikkede kort mod de smålarmende unge mennesker for at vise at det var dem som havde inviteret ham. ''Men måske skulle man sige ja'' brummede han og nikkede siden da mod mojitoen. ''Kan den drikkes?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeLør Jun 14, 2014 5:16 am

Colleen

Hun så sig over skulderen og hen på de studerende, som vidst havde fået en del mere at drikke end det kommende kærestepar. Hun kunne ikke lade være med at le, da de endda havde inviteret ham med hjem for at feste. "Man må få en masse tilbud som bartender" Sagde hun med et lille smil. Hun vidste dog ikke, om det kun var rygter men hun havde altid hørt historier om, at man tit scoret og blev inviteret til underlige fester, når man stod bag en bar. Hun tog let en tår af sin drink og nikkede let, "Mmmh, jeg ville ønske at det var mig som kunne jonglere med flasker og drinks på den måde. Hvis jeg laver noget, ender det med sådan en stort grumset farve" Grinede hun, men hun havde det også bedre med at få andre til at lave drinks til sig, så det passet hende meget godt. "Det der er en meget god måde at score drikkepenge på" Sagde hun og nikkede mod menukortet, da en mojito kostet en smule mere end rom og cola xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 9:06 am

Cameron
Han trak lidt på skuldrene, da det ikke just var hjernekirurgi at brygge sådan en drink sammen. Faktisk havde han det lidt 'presset' med at det åbenbart var det eneste som åbenbart var god til. Studere havde han ikke tålmodigheden til og alt andet havde ligesom kikset for ham også. Han smilede lidt af hendes kommentar omkring prisen, men det var ikke derfor han havde lavet den; han havde bare ville have hende til at bestille noget andet end det sædvanlige ''Jeg bryder mig ikke om at du gennemskuer mine tricks'' drillede han og kastede endnu et blik i retning mod de studerende. ''Jeg overvejer at sige ja til deres tilbud hvis du tager med?'' smilede han drillende, da han ville føle sig mindre fremmede hvis han ikke var den eneste de ikke kendte.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 9:26 am

Colleen

Som sådan havde hun ikke svært ved at få smagen frem i sine drinks. Men det der med at kaste rundt med glas og få de rigtige farver frem havde hun problemer med. Hun kunne ikke lade være med at grine, da han sagde at hun gennemskuet hans tricks, selvom hun godt kunne regne ud at det ikke havde noget med pengene at gøre, da de jo alligevel ikke gik til ham. "Jeg..ved ikke rigtigt om jeg er til de der..underlige tobak, men jeg har ingen planer" Sagde hun og smilede let til ham, da hun alligevel var lidt glad for, at han ville have hende med. Hun holdt hans blik en smule fast og lagde ikke rigtigt skjul på det. "Hm, ryger du tit fjolletobak da?" Spurgte hun en smule seriøst, men begyndte at grine bagefter, da hun selvfølgelig ikke mente det alt for alvorligt, men hun havde en grundlæggende nysgerrighed for at ville vide en masse omkring folk, som egentlig ikke raget hende. Helt nede til store hemmeligheder til totalt ligegyldige ting.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Colleen, Nathan, Derek.  Empty
IndlægEmne: Sv: Colleen, Nathan, Derek.    Colleen, Nathan, Derek.  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Colleen, Nathan, Derek.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: