VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Silvija & Caleb

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeOns Maj 28, 2014 7:47 am

-
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 3:34 am

Claeb

Han kom gående ned af gangen på skolen og gik bare og slappede en smule af. Han havde tilmeldt sig skolens fodbold hold og havde lige haft to timer. Han skulle altid have gang i et eller andet og han havde virkelig svært ved at lave ingenting, derfor elskede han at starte dagen ud med noget fodbold eller bare en anden form for motion. Han var på vej mod skolens fællesrum, da han vidste at deres årgang skulle have et kæmpe tværfagligt projekt. Indtil nu vidste han, at han var i gruppe med en fra sin egen klasse som aldrig dukket op og så en pige fra hans parallelklasse. Normalt hadet han skolearbejde, men det her projekt var 'stort' nok til at han så det som en udfordring. Han vidste at han var blevet placeret i gruppe nummer 12, og i det han trådte ind i fællesrummet så han også et bord hvor der var klistret en seddel på med "Gruppe nummer 12". Han hoppet bare op på bordet og tog en mappe, som åbenbart indholdt deres opgave, han ville dog vente med at læse den til resten af hans gruppe var til stede.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 4:05 am

Silvija
Hun stod og snakkede med nogle veninder henne i hjørnet, mens hun havde stået og holdt øje med gruppe 12-bordet. Da hun så at der var en som satte sig, kyssede hun sine veninder farvel på kinden, inden hun begyndte at gå mod bordet. Hun tog skolen ret seriøst og havde tænkt sig at gøre en del ud af opgaven, så var hun egentligt ligeglad med om hun fik hjælp til det eller ej. Hendes øjne faldt hurtigt på fyren ved bordet og hun kunne godt genkende ham fra gangene, men hun havde aldrig snakket med ham før og gad det egentligt heller ikke nu. Hun nikkede kort i hans retning, inden hun satte sig ned ved siden af ham og rakte ud efter bogen i hans hænder, da hun gerne ville se hvad de skulle.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 4:18 am

Caleb

Han smilede let, da der kom en pige over mod ham, dog undret det ham en smule da hun ikke rigtigt sagde noget og i stedet bare satte sig ved siden af ham. "Der er en ret stor opgave, så tænkte at vi kunne mødes nede ved søen og lave på den hverdag?" Spurgte han en skævede kort til hende. Han hadet at arbejde på skolens områder, da der altid var larm og klamt i klasselokalerne. Der var sjældent der var nogle ved søen og der var gode muligheder for, at de kunne sidde at arbejde. "Biblioteket ligger lige overfor" Sagde han med et skævt smil, inden han rakte opgaven helt over mod hende, så hun ville have mulighed for at læse den. "Jeg tror ikke vi er flere end os i gruppen" Brummede han og gav sig til at skimme de første linjer i opgaven.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 5:10 am

Silvija
Hun kiggede hen på ham med et undrende blik, da han foreslog at de skulle lave det ved søen. Hun vidste ikke lige hvilken verden han levede i, men i hendes, der sad man ikke blandt kryb og lavede skoleopgaver. ''Øh nej'' svarede hun blankt, mens hun tog imod mappen. Hun skimmede kort problemstillingerne og var egentligt ret tilfreds med dem. ''Vi kan lave dem på biblioteket eller hjemme hos en af os, vælg selv'' sagde hun og skubbede til sidst mappen mod ham og betragtede ham kort. Hun vidste ikke hvor seriøst han tog opgaven, men en ting var sikkert, og det var at ingen skulle stå i vejen for hende og en god karakter.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 5:29 am

Caleb

Han brummede svagt, da hun åbenbart ikke gad at sidde udenfor, i hans verden ville det egentlig være det optimale sted, da de kunne sidde i fred og ro fra andre, men alligevel være udenfor. "Hvis du ligefrem allerede inviterer mig med hjem, så synes jeg bare vi skal være ved dig" Sagde han og sendte hende et drillende smil. Han tog imod mappen igen og kiggede kort ned på opgaven. Han fandt en liste, hvor der stod de bøger skulle bruge til deres opgave. "Jeg forslår vi går over og låner dem her nu. Så kan vi blive enige om vores hovedemne på vejen og tage ekstra bøger med omkring det også". Han vidste ikke, om de overhovedet havde samme interesseområder, men han var i princippet ligeglad med hvad de skrev om. Han skulle nok få tingene læst og lavet sin del grundigt, så var emnet lidt ligegyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:42 am

Silvija
Hun så en smule køligt på ham, da han vist troede at han var sjov. Hun gad ikke engang at kommentere på det og rejste sig i stedet bare op og skubbede stolen ind til bordet. "Vi vælger slaveri i Amerika som emne" informerede hun, helt uden at drøfte det med ham, inden hun begyndte at gå ud af døren i fællesrummet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:51 am

Caleb

Han var fuldstændig ligeglad med hvad de valgte om emne, det var sjældent at han fandt nogle af skoleemner spændende, så at hun bare valgte gjorde ham intet. Han blev dog bare siddende på bordet med deres bog liste og så på hende. Hun havde intet sagt om før hun var på vej hen, så lidt for at provokere blev han bare siddende. Det var måske dumt at 'tvinge' hende til at snakke.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 11:05 am

Silvija
Hun stoppede op og kiggede sig kort henover skulderen for at se hvor han blev af. Allerede nu begyndte han at gå hende på, men det i sig selv var ikke noget nyt - hun blev hurtigt pirrelig. Hun vendte rundt og gik tilbage mod deres bord. "Hvad.. Laver du.." Sagde hun irriteret og tog fat i papiret med bogoversigten som han sad med for at få det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 9:48 pm

Caleb

Han holdt ret godt fast i mappen, så hvis hun ville flå det fra ham, måtte hun bruge flere kræfter en sådan lige. "Hvor vil du hen? Indtil videre har du blankt afvist mine forslag, så jeg gik ud fra det samme gjorde sig gældende for bdiblioteketet?" Sagde han og trak på skulderne, inden han alligevel hoppet ned fra bordet og begyndte at gå. Han gad ikke bare følge hende som en eller anden hund rundt xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:12 pm

Silvija
Hun kiggede på ham mens han brokkede sig og trak bare vejret dybt, som tegn på at hun kedede sig. Hun fulgte med ham ud på gangen og begyndte at gå ned på biblioteket, hvor hun forsigtigt skubbede døren op og, uden at holde den for ham, gik indenfor. ''Og vi var enige om slaver, ikke?'' spurgte hun og så på ham med hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:23 pm

Caleb

Han nikkede let, da hun spurgte om de skulle have slaver. "Jep" Sagde han bare. Det var ikke det værste emne og han vidste, at der ville være en del bøger omkring det emne. "Det er nede i D sektionen" Sagde han med et skævt smil. Han havde altid syntes at skole arbejde var små kedeligt, men han havde altid gået højt op i det og altid lavet alle hans opgaver og fået gode karakterer, men han havde aldrig stress på.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:40 pm

Silvija
Hun vidste ikke helt hvor godt dette samarbejde ville være, for hun havde nogle problemer med et gå på kompromis med tingene. Eller faktisk, hun kunne slet ikke xD Hun begyndte at gå ned mod sektionen og bukkede sig forsigtigt ned for at kunne se bøgerne som omhandlede slaveri. ''Måske kan du bare hente noget frokost imens jeg finder bøger? Jeg skal bare have en grovbolle med ost, tak''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:55 pm

Caleb

Han brummed let, da hun sagde at hun ville have en bolle med ost. "Jeg synes det bedre at vi finder bøger sammen, også bagefter går ned i kantinen sammen og spiser. Desuden har jeg også mad med hjemmefra" Sagde han og satte sig bare stædigt ned på hug og begyndte at finde de bøger frem, som de skulle bruge. Han ville gerne hjælpe og han skulle nok også hente hendes mad, men så skulle hun også spørge pænt, ellers blev han blot mere stædig xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 11:06 pm

Silvija
Egentligt gad hun ikke spise i kantinen og havde håbet lidt på at de kunne tage hjem til hende med noget mad. ''Skulle vi ikke hjem til mig efter?'' spurgte hun, mens hun forsigtigt trak et par bøger ud. Hun rettede sig op og gik hen med dem og gjorde tegn til at hun ville skubbe dem hen i hans favn. ''Vi starter med at låne disse også må vi se hvad vi finder ud af'' sagde hun og trak atter vejret dybt, mens hun kort lod fingrene køre igennem hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 11:18 pm

Caleb

Han sørgede for at hælde toppen af bøgerne over i favnen på hende. Selvfølgelig var det ham som holdt de fleste, men hun skulle ikke slippe ved bare at læsse lorten over på ham. "Jeg har som sagt med hjemmefra, så vi kan bare gå direkte hjem til dig? Så kan du bare tage noget mad der?" Spurgte han og begyndte at gå mod et af de borde hvor man skulle låne sine bøger fra. "Bor du langt væk fra skolen?" Han gad ikke slæbe på de bøger alt for langt nemlig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 11:54 pm

Silvija
Hun rynkede let hen over næsen da han fik hende til at bære nogle bøger, hvilket ikke var særligt gentleman-agtigt i hendes i hoved. Forsigtigt lagde hun bøgerne hen på et af lånebordene og ventede på at damen bag disken gav sig til at scanne dem ind. ''Jeg bor et stykke op af villavejen'' sagde hun, mens hun lænede sig en smule op mod disken med øjnene hvilende på ham. ''Hvad hedder du?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 12:08 am

Caleb

Han vidste godt, at der ikke var særligt pænt gjort at give hende nogle bøger, men indtil videre havde hun virkelig vist sig som en snob, så hun kunne godt tage at blive prikket lidt til xD "Jeg hedder Caleb" Sagde han og lagde hovedet kort på skrå. "Hvad med dig?" Spurgte han nysgerrigt. Heldigvis boede hun ikke så langt væk. Han begyndte at scanne bøgerne ind og ligge dem i en pose, så der var sammenhold på deres bøger.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 4:19 am

Silvija så blot på mens han lagde bøgerne ned i posen.
16:24 Silvija Silvija.
16:25 Silvija kiggede kort hen mod døren og så så tilbage på ham.
16:25 Silvija Skal vi gå?
16:26 Caleb han fik lagt alle bøgerne op i posen og begyndte at bære den hen mod døren.
16:28 Caleb Lad os og gerne lidt hurtigt, fordi posen er ret tung.
16:28 Caleb satte farten en smule op og begyndte at gå mod skolens udgang
16:28 Caleb --
16:31 Silvija lod kort øjnene falde på posen, men det faldt hende ikke ind at tage hanken og hjælpe ham, i stedet stoppede hun op foran et vindue ude på gangen og begav sig til at ordne sin hestehale mens hun betragtede spejlbilledet
16:31 Silvija Ej vent lige
16:31 Silvija --
16:34 Caleb han sukkede svagt, da hun begav sig til at ordne sit hår.
16:35 Caleb Virkelig?
16:35 Caleb tog igen toppen af bøgerne og gik bare hen og lagde dem i favnen på hende.
16:36 Caleb Jeg kan godt bære dem hjem til dig, men skal jeg stå og vente på..hårretning hjælper du til.
16:36 Caleb --
16:36 Silvija så helt forskrækket på ham da han atter kom hen med bøgerne, som hun hurtigt greb fat i.
16:36 Silvija Hvad fuck laver du?
16:37 Silvija lod bøgerne falde til gulvet med et brag og så irriteret på ham
16:37 Silvija ---
16:38 Caleb Hvad laver du? Jeg gider da ikke bære det altid, bare fordi du skal se godt ud.
16:38 Caleb så bare ligegyldigt på bøgerne og lagde sit hoved på skrå og så på hende.
16:38 Caleb Har du ikke tænkt dig at samle dem op igen?
16:38 Caleb ---
16:40 Silvija rystede tvært på hovedet, inden hun elegant trådte hen over bøgerne og gik hen mod ham
16:41 Silvija Nej.
16:41 Silvija smilede for første gang til ham i det hun passerede ham
16:41 Silvija Og tak for komplimenten
16:41 Silvija ---
16:43 Caleb Så ved du hvor jeg sidder.
16:44 Caleb samlet bøger op og lagde dem i posen, inden han vendte rundt og gik den modsatte vej end hende. Han gad ikke føle sig til kørt rundt med, bare fordi de skulle arbejde sammen.
16:44 Caleb Der er vidst nogle få bøger tilbage, men du må nok vælge andet hovedemne.
16:45 Caleb forstod ikke om de nogensinde ville kunne arbejde sammen, da de vidst begge var lige stædige.
16:45 Caleb ---
16:46 Silvija kiggede efter ham med et lettere overrasket blik og følte sig egentligt lidt utilpas over, at han ikke bare havde gået efter hende
16:48 Silvija sukkede opgivende til sig selv og vidste at hun måtte tage sine 'søde-briller' på og hurtigt få vendt situationen, derfor gik hun mod sin vilje hurtigt efter ham og var til sidst bag ham, hvor hun blidt lagde en hånd på hans skulder
16:48 Silvija --
16:49 Caleb var egentlig ikke sur, han havde heller ikke tænkt sig bare at skride. Havde hun fortsat kunne han havde skudt 'genvej' gennem skole og støde ind i hende senere.
16:50 Caleb så let på sin skulder og brummede svagt.
16:50 Caleb Vi har en opgave der skal laves, så lad os komme afsted.
16:50 Caleb ---
16:54 Silvija vidste at hun blev nødt til at 'suck up' til ham, hvis han skulle finde sig i hendes attitude i en uge
16:55 Silvija lod derfor sine negle grave forsigtigt ind i hans skulder, som tegn på at han ikke skulle gå
16:56 Silvija så på ham med et ømt og et næsten småflirtende blik ''Du.. Må ikke være sur på mig så''
16:58 Caleb håbet ikke, at hun havde set ham som 'provokerende', men han skulle bare lige slå fast, at man ikke kunne køre rundt med ham.
16:58 Caleb Du kan bare spørge pænt fremover
16:59 Caleb han hanket en smule op i posen og brummede let, da hun alligevel fik sin vilje med at han bar alle bøgerne. Men han havde da fået hende til at snakke en smule xD
16:59 Caleb ---
17:04 Silvija løsnede forsigtigt grebet om hans skulder og trak hånden til sig med et tilfredst smil
17:04 Silvija Godt, tjep tjep
17:05 Silvija begyndte at gå mod udgangen igen, foran ham, og åbnede denne gang døren for ham
17:05 Silvija ---
17:13 Caleb han ville også helst bære bøgerne, fordi uanset hvad så var han en gentleman dybt ind til benene, men kun hvis han blev behandlet nogenlunde.
17:13 Caleb Måske kan vi sidde udenfor og arbejde?
17:14 Caleb vidste godt, at hun tidligere havde nægtet at sidde ude, men måske havde hun glemt det xD
17:14 Caleb ---
17:45 Silvija rynkede let henover næsen, da han så gerne ville arbejde udenfor, noget hun slet ikke orkede
17:45 Silvija Nej, jeg vil hjem.
17:46 Silvija begyndte at gå ned af stien som førte mod villavejen
17:46 Silvija Min mor er nok hjemme, men hun snakker dårligt engelsk
17:46 Silvija ---
17:47 Caleb Jeg mente nu, at vi kunne sidde udenfor hjemme ved dig.
17:47 Caleb smilede let til hende og slappede en smule mere af, da de begyndte at gå væk fra skolens område.
17:48 Caleb Det gør ikke noget. Hvor kommer du oprindelig fra da?
17:48 Caleb så en smule nysgerrigt på hende.
17:48 Caleb ---
17:52 Silvija ville helst sidde på sit værelse, og det skulle hun nok sørge for når de kom hjem
17:53 Silvija førte forsigtigt sin hånd op til hendes hestehale og løsnede elastikken, inden hun let slog med sit hår for at få det til at sidde pjusket
17:53 Silvija Jeg er halv serber og ukrainer.
17:54 Silvija nikkede kort mod et gult to etagers hus
17:54 Silvija Jeg bor der.
17:54 Silvija ---
18:03 Caleb nikkede let, da hun forklaret hvor hun kom fra. Selv var han født og opvokset her.
18:03 Caleb Jeg må bare vise mig fra min bedste side.
18:03 Caleb så let mod hendes hus og smilede let.
18:03 Caleb Efter dig
18:04 Caleb ville ikke bare gå ind, da det ville virke en smule uhøfligt. Roligt lagde han hovedet på skrå og betragtede hende lidt i smug. Selvom hun var lidt..speciel xD så var hun virkelig køn.
18:08 Silvija hun åbnede havedøren og ledte ham hen til huset, hvor hun forsigtigt tog ned i håndtaget og åbnede døren
18:08 Silvija kiggede sig kort hen over skulderen og fangede kort hans blik, dog uden at sige noget
18:08 Silvija Sko af, ellers flipper min mor
18:08 Silvija vippede sine ballerinaer af og stillede dem ved siden af døren
18:09 Silvija ---
18:10 Caleb var opvokset med strenge manerer og var derfor vant til at 'opføre' sig pænt, men samtidigt gøre lige hvad der passet ham.
18:10 Caleb tog pænt sine sko af og satte dem ved siden af hinanden tæt ved døren, så de ikke ville stå i vejen. Han lod let sit blik køre rundt i deres hus og smilede let.
18:11 Caleb Er det ikke bedst, at jeg hilser på din mor inden vi går op?
18:11 Caleb ville lige høre, normalt fandt han det mest høfligt, men han vidste ikke hvordan det var i deres familie ---
18:13 Silvija smilede let, da en lille småbuttet dame kom gående ude fra køkkenet af for at sige hej. Silvija gav hurtigt sit mor et kram og nikkede kort mod Caleb
18:14 Silvija Det er Caleb, som jeg skal arbejde med i denne uge
18:14 Silvija sagde det på serbisk til hendes mor, hvilket fik hendes mor til at række hånden ud med et stort smil til ham.
18:14 Silvija ----
18:15 Caleb var allerede på vej hen til damen, i det hun kom frem i døren og tog imod hendes hånd og smilede let.
18:15 Caleb Claeb, hyggeligt at møde dig.
18:16 Caleb så kort over på Silvija, da hun havde sagt at hendes mor ikke så godt forstod engelsk, men hun kunne vel oversætte hvad han havde sagt ---
18:18 Silvija oversatte kort og fik inden da lige hørt hvad de skulle spise i aften, inden moren gik tilbage ud i køkkenet og vinkede farvel til dem begge
18:18 Silvija Skal vi gå op på mit værelse?
18:18 Silvija ventede ikke på hans svar, og begyndte i stedet bare at vandre op af trapperne
For the latest news checkout the blog: http://blog.mibbit.com
Chatting
MibbitianCalebop
MibbitianSilvija
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 8:43 am

CalebC nikkede let og gik med hende op af trappen, da hun begyndte at gå.
19:01 CalebC i det han kom ind på hendes værelse, satte han posen i hjørnet og sukkede lettet.
19:01 CalebC Skal vi starte med at lave en overordnet plan for opgaven?
19:01 CalebC ---
19:02 Silvija (log lige ind på Enya os xD)
19:04 Silvija satte sig op på sin seng da hun kom ind og sukkede let, da hun faktisk var en smule træt og havde hovedpine
19:04 Silvija Vi skal finde nogle problemstillinger
19:05 Silvija lod øjnene hvile på ham ganske kort og hev sin mobil frem, hvor hun kort smsede til sin veninde om hvilken gruppe hun var kommet i.
19:05 Silvija ---
19:06 CalebC satte sig ved hendes side og tog selve opgaven beskrivelsen frem, da det ville være en smule nemmere så, inden han dog gik en smule i stå da hans mave rumlede.
19:06 CalebC Måske vi skulle spise lidt først, inden vi går igang?
19:07 CalebC skævede kort til hendes telefon og brummede svagt. Personligt brugte han næsten aldrig sin i andres selskab, men han var nærmest også altid i selskab med andre.
19:07 CalebC ---
19:09 Silvija gav pludseligt et gisp fra sig og begyndte at grine højlydt i et øjeblik da hun modtog smsen fra veninden
19:09 Silvija Ej, min veninde er kommet i gruppe med Seth. Heldige bitch
19:10 Silvija vidste de fleste piger havde et crush på Seth på skolen og fik hurtigt svaret på venindens besked og fik skrevet hun var i gruppe med Caleb også.
19:11 Silvija så fraværende på ham
19:11 Silvija Nå. ja. Bare spis, jeg henter senere.
19:11 Silvija --
19:13 CalebC begyndte at tvivle en smule på hvor seriøst hun ville være omkring opgaven, eller om det vigtigste var at snakke med sine veninder om hvad der skete i de forskellige grupper.
19:14 CalebC Med Seth? Så skal de nok få en ordentligt opgave.
19:14 CalebC havde godt hørt om ham Seth. Han var ret populær, men også god til at få andre til at lave noget for sig og selv komme igennem kun via sin charme.
19:15 CalebC Er du vild med ham?
19:15 CalebC ---
19:23 Silvija trak lidt på skuldrene, da hun ikke som sådan var vild med Seth, men hun fandt ham ret lækker
19:26 Silvija bed sig lidt i læben, da hun modtog en sms fra veninden hvori der stod; 'Caleb er os cute. Skal vi brænde vores første kys af på dem? Tænk hvad de andre ville sige '
19:27 Silvija lod blikket køre overvejende hen på Caleb og bed ned i sin underlæbe uden at sige noget
19:27 Silvija ---
19:28 CalebC rynkede en smule på næsen, da han ikke helt kunne 'læse' på hende, hvad der stod i de beskeder og hvor meget hun var til stede.
19:28 CalebC fandt sin taske og tog en sandwich frem samt en falske med noget vand.
19:30 CalebC Han er også viiirkelig lækker.
19:30 CalebC nikkede meget overbevisende og prøvet at lyde meget piget xD
19:34 Silvija (done?XD)
19:34 CalebC --- Sorry :i
19:35 Silvija hævede brynet let, da han imiterede en pige, inden hun vendte blikket ned mod telefonen igen
19:35 Silvija lod fingrene glide over tastaturet og fik skrevet; 'game on'.
19:35 Silvija Skal jeg hente noget at drikke?
19:36 Silvija smilede nu helt høfligt xD
19:36 Silvija ---
19:36 CalebC så en smule indgående på hende, da hun pludselig virket helt venlig.
19:36 CalebC Gerne, så slipper jeg for at drikke det her lunke vand.
19:37 CalebC grinede let og tog en bid af sin sandwich og betragtede hende kort. Hun var ikke helt nem at finde ud af xD
19:40 CalebC --
19:46 Silvija smilede kort til ham, inden hun gik ud af døren og sukkede kort, da det allerede var hårdt at skulle lave om på sig selv, men hun kunne ikke tillade at Nadya fik sit første kys før hende.
19:47 Silvija fandt hurtigt to små juicebrikker som hun tog med op på værelset
19:47 Silvija Så
19:48 Silvija rakte ham en juice, inden hun gik hen til sit skrivebord og satte sig på stolen, som hun tænkende snurrede rundt et par gange
19:48 Silvija Nå, skal vi gå igang..
19:48 Silvija --
19:49 CalebC havde næsten spist sin sandwich færdig i det hun kom tilbage, han tog den sidste bid og tog imod den juice hun kom med.
19:50 CalebC Det synes jeg. Der er en del at begynde med.
19:51 CalebC han smilede let, da hun begyndte at snurre rundt på sin stol og trak forsigtigt sin laptop frem og gav sig til at oprette et fællesdokument, de begge kunne rette i.
19:51 CalebC ---
19:54 Silvija kunne slet ikke koncentrere sig om den skoleopgave længere, da hendes tanker hele tiden kørte rundt; hvad nu hvis hun tog afsted i morgen, uden at kunne have noget at dele mens Nadya ville hovere over at have kysset Seth?
19:55 Silvija rettede stolen hen mod computeren igen og gav en svag sukken fra sig
19:55 Silvija Okay.. Problemstillinger
19:55 Silvija Hvordan kom de til Amerika, hvordan var deres levevilkår, hvordan rev de sig fri..
19:55 Silvija ---
20:21 CalebC skrev ned på sin computer, mens han spredte bøger pænt udover hendes gulv og skrev når hvor de ville kunne finde de forskellige infomationer i de forskellige bøger.
20:22 CalebC Noteret. Jeg deler bare med din skolemail
20:23 CalebC gik ind på skolens hjemmeside og fandt ret hurtigt frem til hendes navn, da der ikke var mange som hed Silvija.
20:23 CalebC Mere vi mangler? ---
20:24 Silvija (sidder han på gulvet eller på sengen xD)
20:25 CalebC (Skrev før han satte sig på hendes seng) xD
20:27 Silvija (oh sorry xD9
20:28 Silvija rejste sig forsigtigt op fra stolen og gik hen og satte sig ved siden af ham, så hun kunne følge med i hvad han skrev
20:28 CalebC (Gør intet xD)
20:28 Silvija Hmm..
20:28 Silvija lænede sig en smule hen over ham for at kunne dreje keyboardet i hendes retning
20:29 Silvija Hvad var årsagen til at de blev fragtet..til Amerika..
20:29 Silvija ---
20:32 CalebC drejet sin skærm en smule, så hun også kunne se hvad han skrev og sendte hende et let smil.
20:32 CalebC Jeg skriver også på, hvordan udviklingen var i årene efter.
20:32 CalebC skrev han ned mens han snakket. Selvom de var ret forskellige følte han alligevel, at de ville kunne få en ret god opgave. ---
20:39 Silvija vidste ikke om hvad hun sagde var godt, men hun var nødt til at virke flink og imødekommende og det irriterede hende et eller andet sted grænseløst
20:41 Silvija drejede computeren tilbage mod ham og lod forsigtigt sin hånd hvile på hans knæ, mens hun lod som om hun tænkte hårdt over hvad de ellers skulle undersøge
20:42 Silvija Mhm.. Jeg tror 5-6 er nok..
20:42 Silvija ---
20:46 CalebC så en smule ned på sit knæ og vidste ikke helt hvad han skulle sige, da hun pludselig virket en smule nærgående. Dog lod han bare som ingenting.
20:47 CalebC Ellers kan vi altid tilføje mere, vi skal bare have et overblik.
20:47 CalebC rømmede sig en smule og begyndte at sætte teksten en smule pænere op, da han alligevel ikke kunne være helt upåvirket af hendes berøringer.
20:47 CalebC ---
20:50 Silvija flyttede forsigtigt hånden igen og vidste ikke helt hvordan hun skulle 'nå ind' til ham, og det stressede hende, samtidigt med at hun følte at det var et kapløb med tiden
20:50 Silvija Har du lyst til at spise med?
20:51 Silvija rettede sig op og betragtede ham en smule. Hun ville sørge for at han ikke bare gik når de ikke havde mere at tale om omkring opgaven.
20:51 Silvija --
20:54 CalebC rystede let på hovedet, da han lige havde spist en sandwich og derfor ikke var specielt sulten.
20:54 CalebC Måske senere.
20:55 CalebC kiggede en smule mere nærgående på hende og brummede svagt.
20:55 CalebC Du..har noget du gerne vil sige?
20:55 CalebC følte lidt det var et skud i tågen, men han kunne ikke helt undgå at ligge mærke til at hun havde ændret sig en anelse. Og han ville højest få et nej.
20:55 CalebC ---
20:58 Silvija skrånede sit hovedet lidt, da han kiggede sådan på hende og begyndte at grine en smule, da han antog der var noget
20:59 Silvija Nej? Jeg sidder bare og tænker på opgaven.
21:00 Silvija smilte høfligt til ham og vendte øjnene tilbage mod skærmen
21:00 Silvija Er du egentligt sammen med nogle?
21:00 Silvija prøvede at virke så henkastet som muligt, og selv hvis han var, ville hun stadigt prøve
21:00 Silvija ---
21:07 CalebC smilede let af hendes spørgsmål og rystede så på hovedet.
21:07 CalebC Nej, jeg er ikke sammen med nogle. Hvad med dig?
21:08 CalebC umiddelbart gik han ikke ud fra det, da hun havde snakket lidt om Seth, men man kunne vel godt kigge efter andre, selvom man var optaget.
21:08 CalebC følte også det var en smule tidligt, men han havde heller aldrig været 'faldet' for en pige. Vendte forsigtigt sit blik mod hendes og så på uden tøven på hende.
21:14 CalebC --
21:16 Silvija rystede en smule på hovedet, da det først var for nyligt at hende og veninderne var begyndt at gå op i drenge
21:16 Silvija Næ..
21:17 Silvija lod blikket hvile mod hans i noget id uden at blinke, inden hun forsigtigt rømmede sig og kiggede væk
21:18 Silvija Jeg tænkte vi måske kunne inddele opgaven. Måske du laver indledning, jeg laver konklusion..
21:18 Silvija ---
21:19 CalebC kunne godt lide piger og han gik også en del op i det. Men det med kærester og forhold var for tidligt. Han skulle ikke være 'bundet' til blot en.
21:19 CalebC Til imorgen eller vil du dele hele opgaven op?
21:20 CalebC holdt hendes blik og smilede let, da hun kiggede ned i jorden. Han var virkelig sikker på sig selv og blev derfor heller ikke speciel genert på nogen tidspunkter.
21:21 CalebC .--'
21:25 Silvija havde at føle sig usikker på sig selv, men hun havde overhovedet ingen erfaring med fyre eller hvordan hun skulle bære sig ad med at stjæle et kys fra ham på en måde som stadigt ville være ordentlig
21:25 Silvija hadede*
21:25 Silvija Vi skal nok have styr på opgaven før vi kan skrive det ene og det andet..
21:27 Silvija rejste sig fra sengen og gik hen mod sit spejl på væggen, hvor hun 'tjekkede' sig selv ud; det gav hende altid et boost at kigge sig selv i spejlet, for hun følte hun så godt ud
21:27 Silvija Du snakker ellers altid pigerne
21:27 Silvija --
21:32 CalebC Jeg snakker med alle. Men jeg indrømmer at piger er søde, men derfor behøver jeg ikke være fast sammen med nogle.
21:33 CalebC grinede let, da han altid havde været meget socialt anlagt. Roligt lagde han hovedet på skrå og betagtede hende lidt bagfra.
21:34 CalebC Det rigtigt nok. Vi skal også huske, at vi skal fremlægge det hele til sidst.
21:34 CalebC ---
21:37 Silvija betragtede ham igennem sit spejlbillede, mens hun rettede på sit tøj
21:38 Silvija Jeg tror ikke du synes at jeg er sød.
21:38 Silvija tjekkede stadigt sig selv ud, selvom hendes blik hele tiden faldt på hans reflektion.
21:38 Silvija ---
21:39 CalebC Nej dig?
21:39 CalebC smilede let og sendte hende et drillende smil, da han selvfølgelig ikke mente det. Men han var ikke så god til at tage sådan nogle ting 100% seriøst.
21:40 CalebC Ej, jeg synes du virker sød. Men det svært at sige, når jeg ikke kender dig bedre.
21:40 CalebC han følte også, at de nok skulle lærer hinanden en del bedre at kende. Hun havde virket lidt bitchy i starten, men på en eller anden måde kunne han også godt lide en udfordring.
21:40 CalebC ---
21:49 Silvija vidste at der var mange der ikke syntes hun var særlig sød, men det var hun egentligt også bedøvende ligeglad med. Hendes selvtillid kunne sagtens holde til det.
21:49 Silvija snurrede rundt og gik hen og satte sig ved siden af ham igen
21:49 Silvija Du lyver
21:49 Silvija ---
21:50 CalebC Nope. Du var lidt strid oppe på skolen, men nogle skal man bare lærer bedre at kende.
21:51 CalebC havde lidt den holdning, at han lidt 'stolet' på alle folk og gav alle en chance, så var det op til dem og vise om de kunne leve op til den 'chance' eller om de ville spilde den.
21:51 CalebC Hvorfor skulle jeg lyve?
21:51 CalebC ---
21:54 Silvija vidste at han stadigt ville synes at hun var strid, hvis det ikke var fordi hun virkeligt hårdt prøvede på ikke at være sig selv
21:55 Silvija Det ved jeg ikke. Jeg synes bare ikke at jeg har.. fortjent at du synes jeg er sød.
21:55 Silvija vendte blikket tilbage på ham og så igen på ham med det ømme og uskyldige blik, som hun havde brugt henne på skolen.
21:56 Silvija ---
21:57 CalebC Fortjent? Altså jeg har vel heller ikke som sådan fortjent at se godt ud, jeg er det bare.
21:58 CalebC mente det selvfølgelig lettere ironisk, men han vidste ikke hvordan han skulle tage sådan nogle samtaler seriøst også havde han en 'svaghed' for at joke med sådan nogle ting.
21:58 CalebC Nogle gange er det svært at vide hvor i vil hen.
21:58 CalebC hentydet generelt til piger, da deres signaler nogle gange var virkeligt svære at læse.
22:02 Silvija hævede brynet en smule over hans vurdering af sig selv; jo han så godt ud, meget endda
22:02 Silvija lænede sig forsigtigt tilbage i sengen og lod sine håndflader støtte mod madrassen, så hun holdte sig oppe
22:03 Silvija Jeg synes bare godt at jeg kunne være sødere mod dig.
22:03 Silvija ---
22:06 CalebC vidste ikke, om hun havde opfattet ironien omkring sætningen om sig selv.
22:06 CalebC Så har du chancen for at være det fremover.
22:07 CalebC lænede sig forsigtigt lidt tilbage og kiggede kort på hende. Han vidste ikke hvor meget han kunne regne med hende ord, da han følte hun pludselig havde ændret sig en del. Men alle havde vel facader?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 9:55 am

Silvija kom til at lave en mindre grimasse, da hun nok ikke var den allerbedste til at udvise hensyn til andre og hun havde heller ikke tænkt sig at lave om på det
23:11 Silvija Tja, vi kommer nok ikke til at tale meget sammen efter den her opgave alligevel
23:11 Silvija lod sig falde tilbage på sengen og sukkede over sig selv; hvad skete der for hende? Hvorfor gjorde hun det ikke bare?
23:12 Silvija --
23:28 CalebC Du tager også altid så bogstaveligt altså
23:29 CalebC havde egentlig heller ikke tænkt de skulle snakke sammen efter, men dette gjorde ham blot mere forvirret. Før havde hun sagt hun ikke var "sød" nok og nu afviste hun ham blank igen.
23:31 CalebC Hvad blev de
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:23 am

Silvija
Hun lod sit blik vandre op i loftet og sukkede lavt, da hun måske var begyndt at fortryde sit væddemål. Det var bare typisk Nadya at lave sådan nogle ting for at hæve sig op over alle andre, men hun skulle i hvertfald ikke hæve sig over hende. Hun lod blikket hvile på ham uden at sige noget først, inden hun dog brød tavsheden. "Har du nogensinde kysset med nogle?"
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:28 am

Caleb

Han så kort hen på hende, da hun spurgte om han nogensinde havde kysset nogen. "Jeg har kysset en pige 1 gang på kinden og hun kyssede mig på kinden, ellers ikke?" Spurgte han og lagde sit hoved på skrå og brummede let. "Du vil måske gerne være mit første kys? jeg er også meget attraktiv" Sagde han lettere ironisk og begyndte at grine, da han selvfølgelig ikke mente det. Men de var nok heller ikke hinanden typer på det punkt alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:40 am

Silvija
Hun flakkede svagt med øjnene, da han lavede sjov med det. Den usikkerhed hun havde i sig blev bare endnu værre og hun hadede at have det sådan. Hun følte sig pokkers magtesløs. "Det var bare et spørgsmål.." Sagde hun og blev liggende. Hun trak vejret en smule nervøst og holdte for engangs skyld helt kæft. "Mangler vi mere på opgaven" spurgte hun henkastet og uinteresseret.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:51 am

Caleb

Han nikkede let, da hun sagde at det bare var for sjov, selv havde han jo også ment sit i sjov. "Jeg kigger lige" Sagde han og tog papiret med opgavebeskrivelsen. "Næeh, det tror jeg ikke at vi gør". Sagde han og brummede svagt. "vi har jo tekst på hvordan man skriver indledning, konklusion osv. Så vi burde være klar" Han satte sig forsigtigt så langt tilbage i hendes seng, at han ville kunne sidde med ryggen mod muren. "Hvad tid skal jeg være her imorgen?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silvija & Caleb Empty
IndlægEmne: Sv: Silvija & Caleb   Silvija & Caleb I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silvija & Caleb
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: