Silvija så blot på mens han lagde bøgerne ned i posen.
16:24 Silvija Silvija.
16:25 Silvija kiggede kort hen mod døren og så så tilbage på ham.
16:25 Silvija Skal vi gå?
16:26 Caleb han fik lagt alle bøgerne op i posen og begyndte at bære den hen mod døren.
16:28 Caleb Lad os og gerne lidt hurtigt, fordi posen er ret tung.
16:28 Caleb satte farten en smule op og begyndte at gå mod skolens udgang
16:28 Caleb --
16:31 Silvija lod kort øjnene falde på posen, men det faldt hende ikke ind at tage hanken og hjælpe ham, i stedet stoppede hun op foran et vindue ude på gangen og begav sig til at ordne sin hestehale mens hun betragtede spejlbilledet
16:31 Silvija Ej vent lige
16:31 Silvija --
16:34 Caleb han sukkede svagt, da hun begav sig til at ordne sit hår.
16:35 Caleb Virkelig?
16:35 Caleb tog igen toppen af bøgerne og gik bare hen og lagde dem i favnen på hende.
16:36 Caleb Jeg kan godt bære dem hjem til dig, men skal jeg stå og vente på..hårretning hjælper du til.
16:36 Caleb --
16:36 Silvija så helt forskrækket på ham da han atter kom hen med bøgerne, som hun hurtigt greb fat i.
16:36 Silvija Hvad fuck laver du?
16:37 Silvija lod bøgerne falde til gulvet med et brag og så irriteret på ham
16:37 Silvija ---
16:38 Caleb Hvad laver du? Jeg gider da ikke bære det altid, bare fordi du skal se godt ud.
16:38 Caleb så bare ligegyldigt på bøgerne og lagde sit hoved på skrå og så på hende.
16:38 Caleb Har du ikke tænkt dig at samle dem op igen?
16:38 Caleb ---
16:40 Silvija rystede tvært på hovedet, inden hun elegant trådte hen over bøgerne og gik hen mod ham
16:41 Silvija Nej.
16:41 Silvija smilede for første gang til ham i det hun passerede ham
16:41 Silvija Og tak for komplimenten
16:41 Silvija ---
16:43 Caleb Så ved du hvor jeg sidder.
16:44 Caleb samlet bøger op og lagde dem i posen, inden han vendte rundt og gik den modsatte vej end hende. Han gad ikke føle sig til kørt rundt med, bare fordi de skulle arbejde sammen.
16:44 Caleb Der er vidst nogle få bøger tilbage, men du må nok vælge andet hovedemne.
16:45 Caleb forstod ikke om de nogensinde ville kunne arbejde sammen, da de vidst begge var lige stædige.
16:45 Caleb ---
16:46 Silvija kiggede efter ham med et lettere overrasket blik og følte sig egentligt lidt utilpas over, at han ikke bare havde gået efter hende
16:48 Silvija sukkede opgivende til sig selv og vidste at hun måtte tage sine 'søde-briller' på og hurtigt få vendt situationen, derfor gik hun mod sin vilje hurtigt efter ham og var til sidst bag ham, hvor hun blidt lagde en hånd på hans skulder
16:48 Silvija --
16:49 Caleb var egentlig ikke sur, han havde heller ikke tænkt sig bare at skride. Havde hun fortsat kunne han havde skudt 'genvej' gennem skole og støde ind i hende senere.
16:50 Caleb så let på sin skulder og brummede svagt.
16:50 Caleb Vi har en opgave der skal laves, så lad os komme afsted.
16:50 Caleb ---
16:54 Silvija vidste at hun blev nødt til at 'suck up' til ham, hvis han skulle finde sig i hendes attitude i en uge
16:55 Silvija lod derfor sine negle grave forsigtigt ind i hans skulder, som tegn på at han ikke skulle gå
16:56 Silvija så på ham med et ømt og et næsten småflirtende blik ''Du.. Må ikke være sur på mig så''
16:58 Caleb håbet ikke, at hun havde set ham som 'provokerende', men han skulle bare lige slå fast, at man ikke kunne køre rundt med ham.
16:58 Caleb Du kan bare spørge pænt fremover
16:59 Caleb han hanket en smule op i posen og brummede let, da hun alligevel fik sin vilje med at han bar alle bøgerne. Men han havde da fået hende til at snakke en smule xD
16:59 Caleb ---
17:04 Silvija løsnede forsigtigt grebet om hans skulder og trak hånden til sig med et tilfredst smil
17:04 Silvija Godt, tjep tjep
17:05 Silvija begyndte at gå mod udgangen igen, foran ham, og åbnede denne gang døren for ham
17:05 Silvija ---
17:13 Caleb han ville også helst bære bøgerne, fordi uanset hvad så var han en gentleman dybt ind til benene, men kun hvis han blev behandlet nogenlunde.
17:13 Caleb Måske kan vi sidde udenfor og arbejde?
17:14 Caleb vidste godt, at hun tidligere havde nægtet at sidde ude, men måske havde hun glemt det xD
17:14 Caleb ---
17:45 Silvija rynkede let henover næsen, da han så gerne ville arbejde udenfor, noget hun slet ikke orkede
17:45 Silvija Nej, jeg vil hjem.
17:46 Silvija begyndte at gå ned af stien som førte mod villavejen
17:46 Silvija Min mor er nok hjemme, men hun snakker dårligt engelsk
17:46 Silvija ---
17:47 Caleb Jeg mente nu, at vi kunne sidde udenfor hjemme ved dig.
17:47 Caleb smilede let til hende og slappede en smule mere af, da de begyndte at gå væk fra skolens område.
17:48 Caleb Det gør ikke noget. Hvor kommer du oprindelig fra da?
17:48 Caleb så en smule nysgerrigt på hende.
17:48 Caleb ---
17:52 Silvija ville helst sidde på sit værelse, og det skulle hun nok sørge for når de kom hjem
17:53 Silvija førte forsigtigt sin hånd op til hendes hestehale og løsnede elastikken, inden hun let slog med sit hår for at få det til at sidde pjusket
17:53 Silvija Jeg er halv serber og ukrainer.
17:54 Silvija nikkede kort mod et gult to etagers hus
17:54 Silvija Jeg bor der.
17:54 Silvija ---
18:03 Caleb nikkede let, da hun forklaret hvor hun kom fra. Selv var han født og opvokset her.
18:03 Caleb Jeg må bare vise mig fra min bedste side.
18:03 Caleb så let mod hendes hus og smilede let.
18:03 Caleb Efter dig
18:04 Caleb ville ikke bare gå ind, da det ville virke en smule uhøfligt. Roligt lagde han hovedet på skrå og betragtede hende lidt i smug. Selvom hun var lidt..speciel xD så var hun virkelig køn.
18:08 Silvija hun åbnede havedøren og ledte ham hen til huset, hvor hun forsigtigt tog ned i håndtaget og åbnede døren
18:08 Silvija kiggede sig kort hen over skulderen og fangede kort hans blik, dog uden at sige noget
18:08 Silvija Sko af, ellers flipper min mor
18:08 Silvija vippede sine ballerinaer af og stillede dem ved siden af døren
18:09 Silvija ---
18:10 Caleb var opvokset med strenge manerer og var derfor vant til at 'opføre' sig pænt, men samtidigt gøre lige hvad der passet ham.
18:10 Caleb tog pænt sine sko af og satte dem ved siden af hinanden tæt ved døren, så de ikke ville stå i vejen. Han lod let sit blik køre rundt i deres hus og smilede let.
18:11 Caleb Er det ikke bedst, at jeg hilser på din mor inden vi går op?
18:11 Caleb ville lige høre, normalt fandt han det mest høfligt, men han vidste ikke hvordan det var i deres familie ---
18:13 Silvija smilede let, da en lille småbuttet dame kom gående ude fra køkkenet af for at sige hej. Silvija gav hurtigt sit mor et kram og nikkede kort mod Caleb
18:14 Silvija Det er Caleb, som jeg skal arbejde med i denne uge
18:14 Silvija sagde det på serbisk til hendes mor, hvilket fik hendes mor til at række hånden ud med et stort smil til ham.
18:14 Silvija ----
18:15 Caleb var allerede på vej hen til damen, i det hun kom frem i døren og tog imod hendes hånd og smilede let.
18:15 Caleb Claeb, hyggeligt at møde dig.
18:16 Caleb så kort over på Silvija, da hun havde sagt at hendes mor ikke så godt forstod engelsk, men hun kunne vel oversætte hvad han havde sagt ---
18:18 Silvija oversatte kort og fik inden da lige hørt hvad de skulle spise i aften, inden moren gik tilbage ud i køkkenet og vinkede farvel til dem begge
18:18 Silvija Skal vi gå op på mit værelse?
18:18 Silvija ventede ikke på hans svar, og begyndte i stedet bare at vandre op af trapperne
For the latest news checkout the blog:
http://blog.mibbit.comChatting
MibbitianCalebop
MibbitianSilvija