VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Dylan, Emmett & Cody

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 07, 2014 5:13 am

Dylan, Emmett & Cody FRSbeauty-1
Navn: Emmett Clark Hambleton
Alder: 19
Beskæftigelse: Senior high school.
Personlighed og bagground: Emmett er født og opvokset i byen og da hans far er borgmester, har han byen helt tæt på sig. Dette betyder dog ikke at han *elsker* at bo der, for inderst inde drømmer han om at komme lidt væk fra det hele og opleve noget nyt. Han klarer sig nogenlunde i skolen, men det har aldrig været den største interesse for ham. Hans familie presser ham meget til at gå i den samme politiske retning som faderen, men interessen ligger heller ikke her. Han drømmer om at blive optaget på skuespillerskolen, men denne drøm synes fjern, da hans familie ikke er ret vilde med ønsket om at blive skuespiller. Han er ret strengt opdraget i en meget traditionel amerikansk familie med kristne forældre. De bryder sig ikke om at Emmett hænger ud med ''normale'' mennesker og Emmetts venner er primært nogle han har mødt igennem hans forældres bekendtes børn. Han er single, men har et meget åbent venskab til skolens ''it girl'', Dakota, som nok er mere vild med ham end han er med hende.

Dylan, Emmett & Cody HarveyNewton-1
Navn: Dylan Marlow
Alder: 23
Beskæftigelse: Tatovør
Personlighed og baggrund: Dylan er egentligt fra England hvor han har boet fast indtil han var 8 år. Siden da flyttede han med sine forældre rundt i verden da de arbejdede som læger i militæret, et erhverv som skulle vise sig at være skæbnesvanger. Da Dylan var 16 rejste han med sine forældre til Afghanistan og boede der i nogle måneder. Forældrene blev kaldt ud til et ulykkessted, men på vej ud til gerningsstedet blev den vogn de sad i ramt af en vejsidebombe og de omkom sammen med 14 andre personer. Han snakker aldrig om hvad der skete med nogle og han bliver næsten aggressiv hvis nogle kommer ind på det emne. Det sidder stadigt meget dybt i ham og det har nok gjort at han fremstår meget kold og har svært ved at få følelser for nogle. Dylan rejste siden hjem til England, men følte sig meget rodløs og blev rodet ud i en masse skidt med forkert selskab og ''glemte'' at tage en uddannelse, før han to år efter som 18 års tog sig sammen og meldte sig ind på en kunstskole. Han har altid været meget kreativ, men han droppede ud af skolen efter et halvt år igen og kom siden i lærer hos en tatovør som så potentialet i ham. I det sidste års tid har han rejst rundt i Europa og arbejdet i som gæstetatovør 3 måneder ad gangen. Han er siden blevet headhuntet til en salon i LA og er for nyligt flyttet til den lille forstad.

Dylan, Emmett & Cody 33f7uyr
Navn: Cody
Alder:17
Beskæftigelse:
Personlighed og baggrund:

Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:09 am

Cody

Hun havde taget toget hen til at 'shoppings' område der lå cirka 10min fra den by hende og hendes far lige var flyttet til. Det var egentlig ikke en lille by, men når man var vant til at bo midt i LA var det noget af en omvæltning. Der var selvfølgelig muligheder for at shoppe tættere på hvor de boede, men der var et ok stort center og 'gågade' med butikker. Hun havde også hørt rygter om, at der lå en tattoo shop i nærheden som hun ville prøve at finde. Ydermere havde hun sat sig for at finde en diner og søge job der, da hun virkelig havde behov for at tjene nogle penge, så hun kunne finde sig en lejlighed i LA når hun fyldte atten.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:20 am

Dylan
Han havde netop hentet nogle sandwich henne ved en café og var netop trådt ind på tattooshoppen igen. Han havde sørget for at hente sandwich til alle tatovørerne, for selvom han havde arbejdet der i snart 2 måneder, så var han ikke rigtigt kommet tættere ind på sine kollegaer. Det var i hvertfald ret overfladisk, men det lå nok mest i at han ikke havde den store interesse for at gøre sine kollegaer til venner. Men derfor behøvedes man jo ikke at være en nar og ikke gøre noget for dem af og til. De havde også så tit hentet til ham. Efter han fik spist sin sandwich, satte han sig hen ved disken for at ''ekspeditere'' folk. Han havde tilsyneladende ingen bookinger endnu, så han var blevet nødsaget til at gøre det kedelige job mens de andre var i gang med deres kunder.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:40 am

Cody

Hun stod nu et stykke foran tattooshoppen og stod en smule tøvende. Hun var stadig ikke fyldt atten og måtte faktisk ikke få en tatovering uden sin fars tilladelse. Hun havde forsøgt at overtale ham og sagt, at hun ville have et minde fra sin mor, men han var røget helt op i det røde felt. Hun havde sagt, at hun alligevel ville få den om nogle måneder når hun fyldte atten, men det havde intet hjulpet på hendes sag. Netop nu stod hun og spejlet sig i et vindue. Hun vidste ikke om hun ville kunne gå som en på atten år, men hun håbet de ikke gik så meget op i det med alder og bare gav hende en tatovering. Hun tog en dyb indånding, inden hun gik ind i butikken og op til disken. Hun lagde hovedet let på skrå, da hun så en fyr. "Hej. Er det muligt at få en tatovering i dag?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:46 am

Dylan
Han kiggede op, da der kom en pige ind i butikken. I hans øjne var hun faktisk ret smuk lige ved det første øjekast, men han skulle jo have en vis professionalisme når han håndterede kunder - og at nedstirrer dem var ikke en del af hans professionelle jeg. ''Hej'' smilede han og rettede sig op, da det så ud til at han endeligt også kunne få noget at lave. Han bar samtidigt en bog op hvor alle deres bestillinger stod i. Den var ret rodet, men butikken foretrak at have en fysisk bestillingsbog frem for en PC, hvilket i hans hoved var lidt dumt. ''Alle tatovører er faktisk optaget. Men jeg har haft en aflysning, så jeg har faktisk tid nu hvis det ikke er en for stor tattoo du ønsker. Før vi snakker motiv, skal jeg bare lige se noget ID'' smilede han skævt. Hun så ret ung ud måtte han indrømme, men hvis han skulle være helt ærlig så havde han flere gange tatoveret folk der ikke var myndige. Det gik han ikke så højt op i.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 9:32 pm

Cody

Hun var virkelig nervøs for at han ville spørge om ID, men af en eller anden grund havde hun 'arvet' fra sin mor at hun var utrolig god til at se rolig ud og virke til at hun havde tjek på tingene. Hun vidste at hun ikke kunne komme med en undskyldning om, at hun havde glemt sit ID. Derfor tog hun sit sygesikring op og rakte bare roligt over til ham og lod som ingenting. Hun tog sin hånd ned i sin taske og trak et billede op af en hvid due. Faktisk var det hendes mor som havde tegnet billedet. "Jeg vil gerne have det med hjem igen" Sagde hun stille og peget på billede. "Er det noget du kan nå at lave i dag?". Hun lagde hovedet på skrå og formåede trods sin nervøsitet at kigge roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:28 am

Dylan
Han rakte ud efter hendes sygesikringsbevis og lod øjnene glide hen over hvor hendes fødselsdato stod. Lidt forundret kiggede han hen på hende, da hun bare stod helt upåvirket, for hun vidste jo 100% at hendes ID ikke var gyldigt med hensyn til at få en tatovering. ''Så har jeg set den'' sagde han og rakte hende blot beviset tilbage. Hans chef havde skrevet i hans kontrakt at man skulle bede om at se ID hvis man var i tvivl - men der stod ikke at han skulle rette sig efter det, blot at han skulle se det. Så i hans hoved brød han ikke nogle regler. ''Den kan jeg sagtens klare i dag..'' svarede han, mens han studerede tegningen kort. Den var faktisk enkel, men detaljerne var virkelig flotte og han kunne sagtens fornemme at den havde en vis værdi for hende. Han lod blikket køre tilbage mod hende og smilede kort til hende, da hun alligevel måtte føle sig lettet over at han ville lave den selvom det var ulovligt xD ''Hvis du bare sætter dig hen på sofaen, så tegner jeg den lige op. Vil du have en kop kaffe imens? Eller et glas vand?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:33 am

Cody

Hun kunne ikke skjule overfor ham, at hun blev en smule overrasket over at han faktisk gad at tatoverer hende selvom hendes alder ikke tillod det. Hun havde regnet med, at han ville kommentere det og hun skulle forklare at hun bare ville komme igen når hun blev atten. "Ja okay...Vand tak" Sagde hun lidt forvirret og gik hen og satte sig forsigtigt i sofaen. Hun skævede kort ned af sin krop, da hun ikke helt havde gennemtænkt hvor den tatovering skulle sidde. Hun havde selvfølgelig nogle idéer, men en endelig beslutning ville hun ikke kunne komme frem til selv. Hun havde mixet følelser med hun sad her, da hun vidste at han nok ikke havde set forkert med hensyn til hendes alder. Men man hørte tit at tatovører havde deres egne regler.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:50 am

Dylan
Han var sådan set ligeglad med om han tatoverede en på 17 eller 18. Hvis man var klar som 18 årig, så var man også klar som 17 årig i følge ham. ''Der står en stor vanddunk derovre. Du kan bare tage'' forklarede han og nikkede hen ved siden af sofaen hvor den stod. Derefter gik han hen til sit tegnebord for at begynde på tegningen. Selvom han var en ret dygtig tegner, så var det svært at få alle detaljerne med faktisk. Der var nogle meget fine små finesser rundt omkring på duen som han gerne ville fange - og det lykkedes ham da også efter en tyve minutters tid. Han rejste sig op igen og gik hen mod disken. Kort skævede han i hendes retning med et kort smil som tegn på at hun skulle komme op til ham ved disken. ''Det er en ret speciel tegning. Har du selv lavet den?'' spurgte han nysgerrigt, mens han vendte tegningen i hendes retning på bordet så hun kunne se om hun var tilfreds med hans arbejde.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:57 am

Cody

Hun måtte indrømme, at han på en eller anden dum måde var en smule charmerende. Men hun havde lidt på fornemmelsen at sådan var tatovører bare. Hun havde det os lidt sådan, at de fleste tatovører havde en meget hård fortid typisk med kriminalitet. Selvom det nok sjældent for tilfældet. "Den er smadderflot" Sagde hun og lyste helt op, da den virkelig var flot og han havde ramt den helt perfekt. Kort bed hun sig i læben, da han spurgte om hun havde lavet den. "Det er en min mor har tegnet til mig da jeg var lille. Hun var meget ude og sendte breve og der var altid en due på. Også på fødselsdagegaver og ja bare..alt hun gav mig" Sagde hun og stoppede hurtigt sig selv, da hun vidst snakkede en smule for meget. "Kan jeg få den i en hvid og lidt blålig farve?" Spurgte hun for at skifte emne.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:21 am

Dylan
Han havde vist gættet korrekt med hensyn til tattoveringen - den havde en sentimental værdi for hende. Han var efterhånden blevet ret god til at gætte sådan noget, der var jo en vis forskel på om dem som valgte at få lavet noget symbolsk og dem som valgte at få Svampebob Firkant på deres venstre røvballe. ''Ah.. Ligesom en brevdue'' smilede han og kunne ikke dy sig for at smile lettere drenget i hendes retning. Selvom han ikke gad at være den store scorekarl, så kunne han godt lide en let og uforpligtende flirt med sine kvindelige kunder hvis de var lidt søde xD ''Jo klart. Hvis du ligger dig hen på briksen derovre, så finder jeg lige nogle nye nåle og farverne jeg skal bruge'' smilede han og nikkede hen mod briksen. Der var lidt afskærmet, så folk ikke kunne stå og glo ind. Han gik hen i et baglokale hvor han fandt sit grej og farverne, som han gik ud og stillede på et bord ved briksen. ''Og det helt afgørende spørgsmål, hvor skal den sidde? Den er jo ikke så voldsom stor, så den kan sidde mange steder.. Men ja, det har du nok bestemt dig på forhånd''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:34 am

Cody

Hun smilede let, da han forstod at tatoveringen havde en speciel betydning for hende og derfor ikke tog sig af alt hendes snak. "Jeg er ikke helt sikker. Enten skal den sidde på mit håndled, så jeg altid kan blive mindet om min mor når jeg ser på min hånd eller skal det sidde ved mine ribben lige under mit hjerte.." Sagde hun og bed sig i læben, da hun faktisk var en smule usikker. "Jeg troede at du ville kunne hjælpe på det punkt?" Sagde hun og lagde hovedet på skrå. Han var vel 'vant' til at se hvor en tatovering ville passe bedst ind. Hun sørgede for at holde sig roligt, da han smilte til hende. Hun kunne egentlig godt lide det, men hun var ikke så god til sådan noget og havde derfor lært sig selv, at lade som ingen ting. Hvilket gjorde hun aldrig rigtigt havde haft en kæreste, da fyre mente hun var kold - en fyr havde endda sagt, at hun ville være umuligt at få fat i med den attitude hun satte op.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:52 am

Dylan
Han tog papiret med tegningen op i sine hænder og så overvejende på den. Idéen om at den skulle sidde tæt ved hendes hjerte var faktisk en smuk tanke, men hvis hun ville se den noget oftere, så ville den være god på hendes håndled, hvor den var fremme til offentligt skue. ''Det kommer an på hvor personlig den er'' mumlede han og håbede egentligt lidt at han kunne få noget mere historie ud af hende - det var altid spændende at høre om hvorfor at folk valgte at få nogle tatoveringer og det virkede som om, at hun havde en historie gemt i ærmet. Der måtte være en grund til at det var så vigtigt at hun fik den tatovering lige nu, ulovlig eller ej. ''Hvis den er meget personlig, så synes jeg at den skal sidde tæt ved dit hjerte. Så den ikke bliver delt med hele verdenen.. Men jeg skal nok lige informere dig om at ribbenene er et af de værste steder at blive tatoveret. Det kan godt nive lidt ekstra omkring der''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:02 pm

Cody

Hun var lidt ligeglad med om det gjorde ondt, fordi det ville være en anden smerte end den hun følte hele tiden. Det var kun to uger siden det med hendes mor var sket og det kørte stadig tit i nyhederne osv. Hun virket glad, men hun var god til at sætte en facade på. Hun skulle have en tatovering så hun kunne huske sin mor også et arbejde, så hun kunne tjene nogle penge og få tiden slået ihjel. Hendes mor begravelse havde været i tv og man kunne også se hende til stede. Alt i mens havde hun skulle holde en nogenlunde facade, så det var hun efterhånden god til. "Den er meget personlig" Sagde hun stille og ville helst ikke komme med flere detaljer. "Men jeg synes det bedst den sidder tæt ved hjertet" Sagde hun stille. Så ville hendes far heller ikke se den.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:11 pm

Dylan
Han forstod egentligt hentydningen omkring at ''den var meget personlig''. Når der ikke kom en forklaring, så måtte det være fordi hun ikke vil dele den med nogle og han ville heller ikke spørge mere ind til det så. Hvis der var noget han ikke kunne fordrage, så var det når folk stak deres næse ned i hans sager uden at have noget at skulle have gjort dér. ''Det kan vi sagtens finde ud af'' smilede han skævt og rankede sig en smule op og 'strak' kroppen let. Han fik tit en smule ondt i ryggen når han skulle tatovere, for man sad i en meget krummet stilling med ryggen i længere tid. ''Hvis du tager din bluse af og ligger dig på højre side, så kan jeg gå i gang med det samme. Som sagt, så gør det en smule ondt, men jeg lover at jeg gør det hurtigt jeg kan..'' forklarede han, mens han gik i gang med at sætte en nål i. Han var nok en del venligere på job end han var i privaten. Han var faktisk ikke specielt udadvendt, men han vidste at han måtte overkomme denne forhindring på job. Men på en eller anden måde var det ikke et problem med hende, på en eller anden måde kunne han relatere til hende, selvom han hverken kendte hende eller hendes historie. ''Hvad er dit navn, forresten?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:21 pm

Cody

Hun så en smule undrende på ham da han spurgte ind til hendes navn. Hendes navn stod jo på hendes sygesikring, så det burde han have set, måske havde han så helt overset at hun ikke var atten? "Jeg hedder Cody" Sagde hun med et lille smil. "Og dig?" Sagde hun. Hun var ikke en smule blufærdig, men skulle man have en tattoo måtte man jo vise lidt hud og han havde nok set en del kvinder smide meget mere tøj end det her. Derfor tog hun forsigtigt sin bluse af. "Min mor døde for et par uger siden" Sagde hun i det hun lagde sig op. Hun følte lidt hun skyldte ham en forklaring. Normalt snakket hun ikke om følelser, men det var anderledes med en tatovør. Hun håbet os, at han ville gøre sit job lidt 'bedre' så. Selvom han nok var virkelig dygtig uanset hvad.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:37 pm

Dylan
Han bed sig hårdt i læben, da hun pludselig sagde at hendes mor var død. Han skulle ellers lige til at sige, at hun havde et pænt navn og han skulle også til at præsenterer sig selv, men det glemte han fuldstændigt. Han gik altid fuldstændigt i sort, når folk de snakkede om at de havde mistet nogle nært stående, for det var en følelse han kunne relatere 100% til. Ikke at han gik rundt og sagde det til alle. Faktisk havde han slet ikke nævnt det for nogle i LA. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, for man kunne jo aldrig sige noget rigtigt? Forsigtigt tog han en serviet med noget desinficerende væske og kørte forsigtigt hen over hendes hud hvor tatoveringen skulle være. Med vilje gjorde han sig langsom, for han var nok lidt ''rystet'' og følte det ville være ubarmhjertigt bare at stikke nålen i hende med det samme. ''Det.. Gør mig ondt. Efter længere tids sygdom.. Eller?'' spurgte han stille, mens han med vilje skævede væk fra hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:46 pm

Cody

Hun sørgede automatisk for ikke at kigge på ham, da det kom en smule for tæt på ellers. "Min mor er Faye Kennedy, jeg tror ikke du kan undgå at have hørt om hende" Sagde hun med et skævt smil og kunne ikke lade være med at lyde en smule negativ. Det var virkelig svært for hende at accepterer, at alle var så nysgerrige i hendes mor. Mange vidste selvfølgelig respekt og det var meget sødt, men hun havde også brug for ro efter sådan noget. "Eller..var min mor" rettede hun sig selv og måtte lige synke en klump. Hun var brudt totalt sammen, da hun havde fået det at vide, men siden havde hun haft en form for facade på omkring sin mor. Der havde været medier og folk over alt og hun ville ikke virke alt for sårbar.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:57 pm

Dylan
Han så hen på hende, da han blev helt paf over at Faye Kennedy var hendes mor. Faktisk havde han ikke kendt hende før hendes død - han var jo nytilflytter i LA, men hendes død havde jo været rigtigt meget i pressen, fordi den havde været så grusom og hun jo samtidigt var en lokal kendis. ''Det.. Er ret frygteligt.. Jeg har godt læst en del om det. Og at hun efterlod en familie bag sig. Det gør mig.. Virkelig ondt'' sagde han ærligt. Han mente det helt ind til benet. Det var ikke blot en venlig pligtgestus, for det gjorde ham faktisk ondt at tænke på hvad hun gik igennem. Han kendte det kun alt for godt. ''Er du.. Okay eller har du.. brug for et lille øjeblik?'' spurgte han og rettede sig en smule op. Han kunne godt se på hende at hun ikke havde det helt godt efter at have sagt det, men han ville heller ikke køre for meget rundt i det, det var det værste han kunne gøre. Det var frygteligt at føle sig låst fast og besvare spørgsmål man ikke havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 12:42 am

Cody

Hun vidste slet ikke hvorfor at hun åbnet sig op for ham og fortalte omkring sin mors død, men hun havde holdt det hemmeligt så længe og ikke rigtigt vidst følelser. Selvfølgelig var det tydeligt at se at hun havde været påvirket, men hun havde nægtet at snakke med nogle omkring det, udover hendes veninder i LA. Men siden hende og hendes far havde været flyttet havde hun ikke snakket med nogle, hendes far kunne hun heller ikke rigtigt snakke med. Så ligesom at kunne 'lukke' lidt af sin frustration ud var på en måde rart. Hun lagde sig op på disken på sin højre side og holdt stadig blikket væk fra ham. "Det er okay" Sagde hun stille. Hun håbet ikke, at han opfattet hende som uhøflig ved ikke at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 2:49 am

Dylan
Han lod ganske kort sine øjne køre hen mod hendes ansigt og bed sig kort i læben, da en ''kold skulder'' mødte ham. Hun var tydeligvis ikke interesseret i at kigge på ham lige nu - og måske var det i virkeligheden uhøfligt af ham at forsøge at se sorgen i hendes i øjne. Svagt rømmede han sig, da han ikke ville pløje mere i det. Han skulle jo huske på, at han var på arbejde og at han ikke var en lommepsykolog, selvom han faktisk følte at han gerne ville trøste hende. ''Jeg går i gang nu. Hvis.. Du har brug for en pause, så skal du bare sige til. Det er bare vigtigt at du ligger stille imens jeg tatoverer dig'' brummede han, i det han ganske kort efter gik i gang med at føre nålen hen over hendes krop. Han havde faktisk ikke selv tatoveringer nær sine ribben, eller på sin overkrop i overhovedet. Faktisk var han nok lidt en ''pussy'' på det område xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Dylan, Emmett & Cody Empty
IndlægEmne: Sv: Dylan, Emmett & Cody   Dylan, Emmett & Cody I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dylan, Emmett & Cody
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: